Gå til innhold

Battlefield bad company 2 : spørmål


Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om man trenger bra nett til å spille bad company 2 ? jeg har ikke så veldig bra internett. Når jeg laster ned noe går den 120kb/s. Må jeg ha bedre til å spille ?

Når jeg spiller andre spill går det ganske greit, men hørte at det er forskjellig med company 2. :hrm:

Endret av onurhb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Njæææ... alltid fint å ha raskt bredbånd og 120kb/s hørtes litt lite ut, har du kjøpt spillet allerede eller vurderer du å kjøpe det men er bekymret for online opplevelsen?

Skal kjøpe...

Vil det gå greit med Mini bredbånd? Det funker bra når jeg spiller cs og andre spill. Er det noe forskjell?. Jeg tror at nettet har ikke mye å si...bortsett fra grafikk kort og prosessor,jeg skal spille på ps3 uansett så det er bare nettet jeg bekymrer meg for... håper det går greit.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har et j*vla plagsomt problem.. spiller BFBC2 og når jeg kommer til Snowblind og spiller meg igjennom den, så vil ikke spillet gå videre. Når jeg kommer meg opp på taket hvor helikopteret skal hente meg starter en film (varer i ca 3 sek) så bare hopper spillet ut og jeg er plutselig tilbake på skrivebordet, og spillet er borte. Dette skjer HVER gang!

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har et j*vla plagsomt problem.. spiller BFBC2 og når jeg kommer til Snowblind og spiller meg igjennom den, så vil ikke spillet gå videre. Når jeg kommer meg opp på taket hvor helikopteret skal hente meg starter en film (varer i ca 3 sek) så bare hopper spillet ut og jeg er plutselig tilbake på skrivebordet, og spillet er borte. Dette skjer HVER gang!

 

Hva skal jeg gjøre?

Piratkopi eller Lovligvversjon?

 

Trådstarter: Du skal nok kunne spille BC2 fint med den linja.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet på Spaceworld her i Norge, har kvittering og alt så regner med at det er ekte og lovlig?

hvorfor skulle det ikke være det?

Edit: Glemte at jeg spurte deg om noe tidligere i tråden :blush:

 

Hmm jaggu ikke sikker på hvorfor det skjer.. Har du lagt inn siste patch(oppdatering) til spillet?

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...