Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

virkelig liker jente = vinn eller forsvinn


Gjest g14

Anbefalte innlegg

Ja, det har seg sånn at for 1 1/2 år sida, begynte vi på ungdomskolen og jeg møtte ei helt fantastisk jente. Hun er den første jeg virkelig har likt, fordi jeg tenkte på henne 24/7 og hver gang jeg så henne ble jeg helt paff og klarte aldri å si noe fornuftig.

 

Sommerferien 2010, innrømte jeg det i et kjærlighetsbrev som jeg da sendte på mail fordi jeg er en feig dritt. Da var hun veldig villig til å bli bedre kjent med meg og ville gjerne finne på noe med meg.

 

Dette endte i en epic fail fordi jeg trodde hun ikke ville snakke med meg fordi hun ikke svarte meg på msn på to dager > viste seg msn hadde packa den ene dagen og at hun skulle tenke den andre men ikke sa ifra > mest min, litt huns fordi hvis hun bare hadde spurt om hun kunne tenke litt hadde jeg ikke sagt et ord.

 

UUUUUUansett, nå, liker jeg henne på nytt. Bedre enn første gangen og nå har jeg virkelig fått tonen med henne, jeg får hun alltid til å le på gruppearbeid, finner på bra emner å snakke om, men jeg tror ikke hun helt skjønner det.

 

Det jeg vil er å spørre henne ut. Men jeg er redd for at hvis hun sier nei, blir alt mye verre mellom hun og meg, men jeg tror ikke jeg klarer å ha det sånn uten å prøve engang. Altså, hun virker så lik meg. Jeg har hele tiden tenkt på det, men tenkte på hva andre har å si.

 

Vinn eller forsvinn, hva sier dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør ivei du :)

 

Om hun sier nei så er det bare så flaut som du selv gjør det til, er ikke farlig det. Må heller tenke på hvor bra det blir visst hun sier ja :new_woot:

 

men hu har jo liksom sagt ja før, og det blir jo ekstra pinlig hvis hun sier nei for annen gang.

Lenke til kommentar

Spør ivei du :)

 

Om hun sier nei så er det bare så flaut som du selv gjør det til, er ikke farlig det. Må heller tenke på hvor bra det blir visst hun sier ja :new_woot:

 

men hu har jo liksom sagt ja før, og det blir jo ekstra pinlig hvis hun sier nei for annen gang.

Det spiller ikke noen rolle om det blir pinlig eller ikke. En ting er sikkert; du får henne ikke av å gjøre ingenting.

Lenke til kommentar

Spør ivei du :)

 

Om hun sier nei så er det bare så flaut som du selv gjør det til, er ikke farlig det. Må heller tenke på hvor bra det blir visst hun sier ja :new_woot:

 

men hu har jo liksom sagt ja før, og det blir jo ekstra pinlig hvis hun sier nei for annen gang.

Det spiller ikke noen rolle om det blir pinlig eller ikke. En ting er sikkert; du får henne ikke av å gjøre ingenting.

 

Har noen her noe bra tips for å gjøre sammen første gang da? (eller andre på en måte) flrste gangen spurte jeg om hun ville være med å gå tur :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...