Gå til innhold

C&C generals mod!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Haha, jeg og en kamerat tittet tilfeldigvis innom den siden, da han hadde tenkt å kjøpe seg domene, og han kaller seg tilfeldigvis Deezire. ;) Påstår at navnen kom rett fra fantasien, men vet ikke jeg. Må si det til han. :p

 

Deezire hadde en mod til Red Alert 2 også, og jeg tror de er eldre enn som så. Han kameraten din har nok hentet det derfra tenker jeg :smile:

Lenke til kommentar
Haha, jeg og en kamerat tittet tilfeldigvis innom den siden, da han hadde tenkt å kjøpe seg domene, og han kaller seg tilfeldigvis Deezire. ;) Påstår at navnen kom rett fra fantasien, men vet ikke jeg. Må si det til han. :p

 

Deezire hadde en mod til Red Alert 2 også, og jeg tror de er eldre enn som så. Han kameraten din har nok hentet det derfra tenker jeg :smile:

Han mente en gang i tida at det kom rett fra fantasien, men han sier mye rart. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hva handler Modden om, hva gjør den?!
Han har balansert moddn sånn at du må velge 1 av 3 generaler. f.eks USA har en airforce general og når du velger han får du litt mere ting du kan gjøre i luften.

 

øh, virket ikke som om det tok helt av...

Du kan nedlaste den selv og avgjøre.....
Lenke til kommentar
k... fant en feil i det, jeg og en kammerat spilte det MASSE i lan men når du skal oppgradere til TERROR CELL som promotion disconnecter spillet :-?
Vet at det er masse Missmatch i spillet :( men har du den siste versionen?1.5?

viss du får missmatch med den poster du buggen på forumet på www.deezire.net

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...