Gå til innhold

Gainward FX5900 ULTRA


Anbefalte innlegg

måtte bare glane litt når jeg så dette..

 

gjør seg godt under plexin eller? :yes:

men hva med lommeboka? trur ikke det gjør så godt for den nei.. :D

 

klikk her

 

med lyd oxo faktisk..

 

_______________

 

Edit:

Endret tema til noe forståelig og endret skremmende lang url til link.

el_diablo_21, da... Du vet bedre.

 

-Novec

_______________

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal prøve å la være å quote alle sammen her, men det er tydligvis ikke alle som har fått med seg at coolfx er vannkjøling! Ergo, _ikke_ noe vifte støy! så nå får dere komme med noen andre argumenter for å hate nvidia.

 

Der må jeg ok få arrestere deg. Du tenker på det derre systemet som utvikles i samarbeid mellom gainward og en eller annen kar fra bit-tech.net? Dette er vel ikke ferdig ennå, og het noe liknende CoolFX. CoolFX er navnet på det derre kjølesystemet fx-kortene har.

 

Som du ser på bildet er det jo tydelig to vifter til stede på det kortet der.

Lenke til kommentar
Ok, nå er jeg enda mer forvirra...kan noen vennligst fortelle meg hva som er forskjellen på disse 2 korta  Gainward GeForce FX 5900 ULTRA 256MB DDR

og  

Gainward GeForce FX 5900 ULTRA 256MB DDR CoolFX  ?

2000,- prisforskjell er jo endel, og det kan umulig koste så mye for en vifteløsning?

Hva er forskjellen mellom Coolfx og vanlig kjøleløsning?

Trudde cool fx hadde med vann å gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Ok, nå er jeg enda mer forvirra...kan noen vennligst fortelle meg hva som er forskjellen på disse 2 korta  Gainward GeForce FX 5900 ULTRA 256MB DDR

og  

Gainward GeForce FX 5900 ULTRA 256MB DDR CoolFX  ?

2000,- prisforskjell er jo endel, og det kan umulig koste så mye for en vifteløsning?

Hva er forskjellen mellom Coolfx og vanlig kjøleløsning?

Trudde cool fx hadde med vann å gjøre :wink:

 

Det er det jeg prøver å si! CoolFX er vannkjøling, men det er vist ikke alle som er helt enige med meg der, inkludert moderator(?) De burde jo hvertfall kunne dette.

Så det som gjør det ene kortet til gainward så dyrt er pga. vannkjølinga, som heter coolfx, og _ikke_ en teit vifteløsning!

Basta! :grumpy:

Lenke til kommentar
Beklager Citizenx, du har helt rett. Jeg undersøkte ikke grundig nok før jeg svarte, følgelig misforsto jeg og trodde det var andre forskjeller mellom kortene - my bad...

 

Det gjør ikke noe det. :)

Bare håper jeg får en fredlig ferie, var vist en som skulle få meg arrestert her... :o

Lenke til kommentar
Beklager Citizenx, du har helt rett. Jeg undersøkte ikke grundig nok før jeg svarte, følgelig misforsto jeg og trodde det var andre forskjeller mellom kortene - my bad...

 

Det gjør ikke noe det. :)

Bare håper jeg får en fredlig ferie, var vist en som skulle få meg arrestert her... :o

Hehe.... VI hadde rett :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...