Gå til innhold

RiksTV på DM800HD ?

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet (endret)

Søkte litt rundt om på dette, men de fleste postene latet til å være noen år gamle, så har kanskje skjedd en ting eller to siden ?

Har en DM800 som jeg ikke får brukt etter at jeg flytta. Har derimot fri sikt til bakkenett antenne, så tenkte å bytte til RiksTV og lurte på om det fortsatt er mulig å bruke min DM800 for å ta inn RiksTV ?

Jeg vet jeg isåfall må kjøpe inn en DVB-T modul, men spørsmålet er om RiksTV´s krypterte kanaler vil virke. Finnes det softcams som klarer å lese RiksTV kortene ? (Håper ikke det er ulovlig å spørre om det, for jeg vil gjerne bruke dreamboxen istedet for den sagem boksen eller hva nå enn som følger med :))

Endret av Slettet-qfohT7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Søkte litt rundt om på dette, men de fleste postene latet til å være noen år gamle, så har kanskje skjedd en ting eller to siden ?

Har en DM800 som jeg ikke får brukt etter at jeg flytta. Har derimot fri sikt til bakkenett antenne, så tenkte å bytte til RiksTV og lurte på om det fortsatt er mulig å bruke min DM800 for å ta inn RiksTV ?

Jeg vet jeg isåfall må kjøpe inn en DVB-T modul, men spørsmålet er om RiksTV´s krypterte kanaler vil virke. Finnes det softcams som klarer å lese RiksTV kortene ? (Håper ikke det er ulovlig å spørre om det, for jeg vil gjerne bruke dreamboxen istedet for den sagem boksen eller hva nå enn som følger med :))

En må benytte RiksTV godkjent common interface CAM dersom man skal ha en mulighet for å få ikke godkjente bokser til å fungere. DM800 er (utrolig nok) produsert uten common interface port og vil derfor ikke kunne fungere med RiksTV pga. Conax pairing.

Endret av Bobben1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...