Gå til innhold

Hvor kjøpe Logitech G27 nå?


f(x)

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har kjøpt meg Gran Turismo 5 og vil nå ha meg et ratt. Valget har falt på Logitech G27, men jeg finner ingen som har det inne for øyeblikket. Noen butikker forventer å få det om noen dager, men de fleste venter det inn i januar. Finnes det å få kjøpt i Norge, eller må jeg bestille fra utlandet/vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært og sett etter G27 i dag, i mange butikker (en del som ikke har oppført lagerbeholdning på nett). Expert sin nettside oppga at min lokale butikk skulle ha rattet inne, men nei da, det hadde de (selvfølgelig) ikke. Får nesten lyst til å handle fra utlandet nå.

 

Noen som vet om Logitech sin nettbutikk automatisk trekker fra mva. når man bestiller (siden de sender fra EU)? Eller må jeg bestille på mail?

 

EDIT: ser visst ikke ut som Logitech har mailadresse tilgjengelig.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Hva skjer?

Gran Turismo 5 + jul = LogitechWIN :)

 

Hvorfor ikke vente til det nye GT5 offisielle Thrustmaster T500RS kommer? 1080 grader radius, pluss masse andre goodies.

Er ikke det rattet forventet å bli en del dyrere (Kaz sa vel $500)? 3000kr er nok for meg (skal jeg bruke mer kjøper jeg heller G27 + stol)

 

Edit: Koster de derimot det samme er det jo ikke tvil :)

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Kan jo håpe at en bruker på denne siden har rett. "This is just the price in Japan. The G27 sells for 450 USD in Japan, so expect this to run about 300 here." (Stoler ikke helt på det, men kan håpe).

 

Girspake selges visst også utenom (ikke sammen med rattet).

 

Edit: Står at det er japansk pris det er snakk om her også.

 

Edit2: Her også. "Given that the "rumor" was started by a Japanese developer while talking to another Japanese on twitter, it's very lilkely that those 500 bucks will be the price in Japan, which will turn into 300 in the US".

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Tja, hva skal jeg gjøre da? Bestille G27 eller vente på nytt offisielt ratt (Mener å huske en eller annen messe på nyåret der det vil bli presentert)?

 

Edit: Hadde vel vært best om en lokal butikk hadde fått inn G27 snart så man kunne prøve i butikk.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Har lest meg mer rundt på nettet nå og blir bare mer i tvil :ermm: Er det noen her inne som har hatt problemer med at FFB har ødelagt rattet sitt i GT5? Ser at flere andre skriver at f.eks. rally har ekstrem feedback (selv med setting 1/10). Dessuten er det jo ikke mulig å tildele funksjoner på knappene.

 

Vurderer nesten å avbestille og heller tenke meg mer om.

 

Det ryktes at det vil bli gitt mer info om Thrustmaster T500RS på CES tidlig i januar.

Lenke til kommentar

Fanatec har nettopp lansert sitt nye GT2 wheel som kan forhåndsbestilles før det sendes ut i Januar. Funker på PC, PS3 og XBOX360. Tviler på at en bedre deal eksisterer andre steder:

 

http://fanatec.de/

 

Jeg bestilte "uheldigvis" GT3 RS v2 uka før dette ble lansert så jeg må kanskje gå så langt som å bestille meg et til i vår (GT2).

 

Det var fete saker... Kanskje det blir noe sånt over jul :D

Lenke til kommentar

Har sendt mail med avbestilling nå. Utelukker ikke at det blir et G27, men vil ha mer tid til å tenke.

 

Takk for tipset aleksander_sk, skal ta en titt på det der.

 

BTW: hvordan er støtten til GT2-rattet i GT5? Ser det støttes.

 

Trekkes VAT i fra hvis jeg bestiller?

Må jeg bestille fra deres EU-nettbutikk (€500) eller kan jeg bestille fra US-nettbutikk ($500)? Det er jo 1000 kr forskjell!

 

Hva er forskjellen på GT3 RS V2 og GT2? Støtte for XBOX? Har ikke behov for det.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...