SprengeMobil Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner MR SPEED for å ha bannet seg selv lenger opp. 1
MR SPEED Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner SM yes riktig nen de setta her må kjøpes inn tuller ikke kjøpe mye mere allt for mye lego https://lekekassen.no/lego-star-wars-75290-duell-paa-bespin-byggesett-et-nytt-haap-mos-eisleys-bar https://lekekassen.no/lego-star-wars-75252-imperial-star-destroyer 1
SprengeMobil Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner Kris85 for å ikke hete Milhouse85. 1
Milhouse85 Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner SprengeMobil for å ta feil. Hø hø hø. 2
SprengeMobil Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner Kris85 for å ha byttet navn på min oppfordring. 1
Milhouse85 Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner SprengeMobil for å kalle meg Kris85. 😧 1
SprengeMobil Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner Milhouse85 for å bli sur over at jeg brukte hans gamle navn. 1
Milhouse85 Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner SprengeMobil for å påstå at jeg er sur. 1
SprengeMobil Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner Milhouse85 for å avkrefte at han er sur. 1
Milhouse85 Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner SprengeMobil for å avkrefte en feilaktig påstand. 1
SprengeMobil Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner Milhouse85 for å påstå at jeg avkrefter. 1
MR SPEED Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner SM si ti m85 bart passer bedre på deg 1
SprengeMobil Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner MR SPEED for å påstå at en bart kler Milhouse85 bedre. 1
Milhouse85 Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner SprengeMobil for å bruke internett. 1
SprengeMobil Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner Milhouse85 for å også bruke internett, det er det man bruker Diskusjon.no teknisk sett til! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bruker også internett vi to.😊😊 1
SprengeMobil Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å alltids ha internett, i likhet med meg (og forsåvidt andre også). 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, og nå får du en fulltreffer av Cassidy Tvillingene. 1
MR SPEED Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Banner CC dere er så glad i rompa mi Æ frisert mæ på håret, kjøpt mæ nye sko og investert i klær som e på moten no Clerasil i ansiktet, Gillette aftershave og godlukt under arman som virkelig reiv Du spandert på oss drosje, æ tok mæ sjøl en dram Du låg innte brøstet mett før vi hadd komme fram Du strauk mæ over håret og kyssa mæ på munn' Æ fatta itj ka som foregikk, men skjønt det hadd en grunn Æ spurt forsiktig da du hadd spandert taxi'n Du sa: Det e rompa di som e så sexy Rompa mi - Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi - Du e så glad i rompa mi Det einaste du e interessert i - e rompa mi Æ lånt mæ tjukke bøker og lest te æ stupt om store filosofa og folk som tenke glupt Fikk billetta te operan og klassisk ballett Æ gikk på konsert med en strykekvartett Æ tok et luksus kokkekurs, vart skikkelig gourme Kjeller'n fylt æ opp med Liebfraumilch og Cabernet Æ diska opp og prøvd å få dæ lykkelig og mett Du sa at det va rompa mi som hva hovedrett Æ snakka kunst og litteratur Du sa: Det e rompa di som e kultur Rompa mi - Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi - Du e så glad i rompa mi Det einaste du e interessert i - e rompa mi Ka hva ho interessert i? Å-å-å, rompa di (Rompa mi?) Å-å-å, rompa di (ahaha) Å-å-å, rompa di (Det e trivelig) Å-å-å, rompa di Æ har da både hode, skulder, kne og tå, så koffer e det rompa mi som du ska klå på? Rompa mi - Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi - Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Å-å-å Å-å-å Å-å-å Å-å-å Rompa mi - Du e så glad i rompa mi Det einaste du e interessert i - e rompa mi 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå