TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Spre-M, banner deg for å ikke gi en sleng i de to ordene. 1
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Banner Sycen selv for å skrive et uttrykk jeg aldri har hørt om. 1
Millennium-Blå Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Æ bænne han SprøngeMobil før å ikkje ha hørt om Slæng. De e en slags forkortelse i orde. De e nu mæst de søringan der som bruke slæng, men sikkert nån nordlndinga, som oss. 1 1
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 banner nordnorsk apekatt æ ær ættæ nordnorsk har familje der 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Halo, banner deg for å si videre til BMIA, sånn at han også kan si videre til @SprengeMobil, hva i huleste hva slags skole har du gått på Spre-M, for å ikke ha hørt om ordet sleng? 😲😲😲😲 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Banner TheDarkSykamore-SCM for Cassidy Tvillingene har hørt om ordet sleng.😊😊
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 banner cc slænger er du en kæll da, å må tælle retter jeg deg vi snækkes nå må du skærp'en 2
Millennium-Blå Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Banner 2C for å aldri ha hørt om sleng. Spam: spam +spam =2spam; spam dette er spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam Dette er spam Nå spammer jeg. https://www.ost.no/varemerker/god-og-lekker-ost6html?=yes? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo for å skrive på kul Fredrikstaddialekt, Cassidy Tvillingene digger den dialekta.
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 banner cc cool nei den bred å jevlig dialekt, bruker den aldri skrive eller snakke måtte bruke den siden under her, når jeg sier gå ikke tælle da https://www.visitoestfold.com/no/fredrikstad-og-hvaler/artikler/lar-deg-a-preke-som-vars/ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo for Cassidy Tvillingene synes at den dialekta er kul. 1
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 banner cc men jeg er ikke født i fredrikstad men i sarp deven😫 nå brukte brukte jeg fredrikstad dialækta trur jeg bruker den for det sorry 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo fordi Cassidy Tvillingene bare digger den dialekta der.😊😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo fordi Ciaran digger Ciara, og Ciara digger Ciaran.😜😜🤣🤣 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Ciaran, banner deg for å digge Ciara og motsatt. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er veldig glade i hverandre.😊😊 1
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 BANNER CC FOR NÅ Diggiloo Diggiley ER EN GRANÅRIX SANG JEG IKKE HØRER PÅ MEN Wig Wam - In My Dreams (Norway) Live - Eurovision Song Contest 2005 HØRER JEG PÅ VOKALISTEN ER FRA KRÅKERØY I FREDRIKSTAD 2
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo for å være fra samme by som selveste Åge Sten Nilsen aka Glam. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå