Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner SM for å hitte på vinterens fremmasj her i nord, hvor kulden er sterk, og klimaet er barskt. Der isen fryser til vannet, Der den kalde frost borer seg igjennom marg og bein. Som isnåler. Iståken henger over havet, og ispartiklene flyr rundt. Hvor isen tærer på kroppen. Når din pust kommer ut, blir de vannpartikler som kontamirerer, fryst til en iståke. Der ingen bananer kan vokse. Der solens lys ikkenår. Der natten er permanent. Der din isdekte hud er blå av kulde. Der alt som fra himmelen kommer, er is. Der intet kan leve, der kulden er synonymt med døen. Winter is coming, mohahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brrrrrrrrrrr, jeg blir kald av å tenke på det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Sycamore for å ikke skrive en relativ høy andel av bytes i redigeringsfeltet, slik som jeg gjør, siden jeg liker å skrive mye tekst, fordi mye tekst er flott, siden man kan lese mye, selv om det er visse risikoer en utsetter seg for ved å sammenfatte en relativ høy andel av bytes, slik som av du bannet feil i Bannetråden V3, dog dette ikke er en risiko som setter liv og helse i fare, dog det er veldig kjedelig å sammenfatte en relativ høy andel av bytes, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg bruker det høyst umoderne ordet "dog", siden det ikke er et ord jeg liker, og siden denne setningen kunne vært kortere, så burde jeg kanskje slutte å skrive så altfor mye, men jeg gjør det litt for å irritere, dog jeg utsetter meg for en ufarlig risiko for å banne feil, selvom det ikke er farlig å banne feil, og da burde man ikke bruke ordet "risiko", men siden det ikke finnes noen annen sammenfatning av fonetisk uttrykkbare tekstpartikler som er i rette kategori til anvendelse, veelger jeg å bruke et alternativt begrep, og jeg vet ikke hvor mange som banner over meg, men det gjør ingenting, siden jeg har all verdens tid på meg, og siden jeg ikke frykter å banne feil, siden @Halo: Combat Evolved ligger og dormer, og han må våkne, siden han har aktivert varselet om tagging, siden han kommer hver gang jeg tagger han, og jeg er usikker på om han  har våknet nå, mens jeg skriver denne ekstremt lange sammenfatningen av lesbare fonetisk uttrykkbare tekstpartikler, selv om Halo muligvis ikke gidder å lese så langt, og jeg vurderer å avslutte denne setningen nå. Sått, ble du fornøyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...