TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Banner Spre-M for å kommentere en kommentar.
SprengeMobil Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Banner N-AKO for å prøve å imitere Arne Scheie. Satt og spilte Minecraft i to timer med en gås på skjermen 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Banner Nako for å snakke om Minecraft.
SprengeMobil Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Banner Sap for å ikke snakke om Minecraft. Og N-AKO, det er ikke gjess, det er Desktop Goose, hvis du skjønner hva det er. 1
MR SPEED Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Banner @SprengeMobil si til @N-4K0 kan si til @TheDarkSapling - SCM kan si til @SprengeMobil jeg skjeder meg nå
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Banner Spre-M for å ikke kjede ræva av seg.
SprengeMobil Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Banner Sap for å indirekte påvirke meg til å kjede vettet av meg. 1
MR SPEED Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Banner @SprengeMobil du får rane reman din nå på natta ha ha ha
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 (endret) Halo, jeg banner deg for å oppmuntre Spre-M for å rane sin gamle jobb. Endret 14. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2020 Skrevet 14. mai 2020 Banner Spre-M for å på mene at jeg sa jenta. Du har lov å gjenta spørsmålet så offte du vil. Det er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Jeg: Det... ....er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Jeg: Det... ...er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Det... ...er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Det... ...er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Det... ...er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Det... ...er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Det... ...er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Det... ...er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Det... ...er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Det... ...er en gutt og ei jente i et tre, gutten forlot treet, hvem ble igjen? Du: Jenta. Osv...
SprengeMobil Skrevet 14. mai 2020 Skrevet 14. mai 2020 (endret) Banner Sap for å skrive mye rart. Endret 14. mai 2020 av SprengeMobil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå