Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Off'3n for å innse feilen han tokk mange sider siden, om angående delvis utbruddet mitt. Aldri hatt tanken om å kaste ut noen.

En ting jeg må selv innrømme, ikke vondt ment hellet da. Off'3n er en sjekk liten kar med sine utfordringer i livet. Det har jo såsi alle. Han kan bli litt vill av seg hvis han blir for ivrig med å holde styr på reglene. Det kan bli for mye for noen enklelte at han på peker på dem nesten hele tiden.

Som jeg sa ikke vondt ment Off'3n. Du er og forblir en merkelig sjekk krabat. Så lenge vi alle forholder oss til en grei tone så kan man komme langt i livet. I tillegg er det viktig å si i fra når en har gått for langt, på en hyggelig tone så klart. ?? 

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Banner Off'en for han har planer om å melde seg som moderatorkandidat. Det skal jeg ikke nekte deg for å gjøre. Det er helt opp til deg hva du vil gjøre. :thumbup: Nå vet jeg ingen ting om det da, men en ting jeg er ganske sikker på, er at du må bevise for dem at du er klassifisert for å ha den stillingen. :yes: Nå vet jeg ingen ting om Diskusjon.no har noen tråder der man kan øve seg på om angående dette, det går ann å høre med dem om det. Kan også tenke meg at det kan være tøft i starten, avhengig av hvordan man takler å ha den jobben. ;)

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Ba n  n   e    r     O      f       f        '         e          n           f            o             r              a               t                h                 a                  n                    p                     å                      s                       t                        å                          r                           a                             t                              j                               e                                g                                t                                  u                                    l                                     l                                     e                                      r                                       m                                        e                                         d                                           m                                             e                                              l                                                l                                                 o                                                  m                                                   r                                                    o                                                     m                                                      .

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...