Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner NB fordi du skal banne folk. Ikke som i å banne med fitte, faen satan osv,men banne som folk som bir blocka og banna i spill for eks.

Someone @ Jeg er ikke på PCen eller mobilen når jeg jobber så jeg kan ikke skrive sånne statuser, men er mye bedre jobbe enn å sitte på diskusjon mens man er på jobb da Xp Så kan du heller opparbeide deg et godt rykte og få en bra jobb etterhvert istedenfor. ;)

Lenke til kommentar

Bannerkremen fordi har dere sånn priv chat med familie her nå? Xp

Btw om du teller alle ØLa du har drukket i løpet av hele ditt liv tviler jeg på at du kommer opp i 20 kasser så ehm haha den kan du bare glemme Xp

Sykeste jeg har sett drakk 18 halvlitere på 3 timer ellerno uten å gå på do eller noenting. (Om du sier easy, bare ta å drikk 9 liter vann eller hva du vil på 3 timer og ikke gå på do.) Btw snakker om en jeg møtte ikke noe jeg så på youtube ellerno.

Lenke til kommentar

Bannerkremen fordi har dere sånn priv chat med familie her nå? Xp

 

Btw om du teller alle ØLa du har drukket i løpet av hele ditt liv tviler jeg på at du kommer opp i 20 kasser så ehm haha den kan du bare glemme Xp

 

Sykeste jeg har sett drakk 18 halvlitere på 3 timer ellerno uten å gå på do eller noenting. (Om du sier easy, bare ta å drikk 9 liter vann eller hva du vil på 3 timer og ikke gå på do.) Btw snakker om en jeg møtte ikke noe jeg så på youtube ellerno.

Banner deg fordi jeg er en ninja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...