Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner The crusher for LOL, haha, jeg måtte sykle til bussen og så gnu meg inn på en stappfull buss. Jeg var den siste som fikk plass, stod egentlig på utsiden, men da døra lukka seg ble jeg presset inn.... hadde aldri så lite plass før, var helt most til ruta... da bussen var full med sitteplasser og allerede noen ståplasser gnudde seg 20 personer inn så var fullt :p

 

Skriver CV nå :)

Lenke til kommentar

Banner CM for kjipt :/

 

Og for at hva gjør man med umulige foreldre? Faren min får jeg ikke gjøre noe særlig av, og moren min er så sur, "sliten", kjefter og kommer hele tiden brått inn på rommet mitt så jeg skvetter. Uansett hva jeg spør om, blir det enten nei eller et skikkelig raserianfall fra hennes side... Og hun brøler til ex'en sin (tror jeg da), i tlf ofte, når han ikke har gjort noe. Slik har det vært i nesten et år nå, og jeg er grundig lei. Hva ville du gjort hvis du var i en slik situasjon?

Lenke til kommentar

Banner CM for det blir litt vanskelig det :( Jeg prøver og prøver, men det hjelper aldri.

 

Men det som er. Exen var alltid kjempesnill og grei, og mange i familien min likte han også. Fikk mange gode minner fra han, og han er en veldig kul person. Men moren min er veldig glad i å krangle, og det ble det bare mer av. Uten at han hadde gjort noe galt, så ble moren min skikkelig sint. Dette var det veldig mye av på en ferie i Syden i høst. Moren min gjorde ikke noe annet enn å ville krangle og ignorere han ellers, og etter det har det bare blitt verre og verre. Den ferien var ment for å være en hyggelig familietur, men ble til et mareritt isteden. Og hver gang jeg ser/hører noe om han, så får jeg dårlig samvittighet og tenker bare på turen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...