ColdCode Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Banner Jaricho fordi gratulerer med dagen på etterskudd
The Crusher Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Banner mac for pc'en vil ikke varme opp rommet slik den gjorde før.. Banner Crazy fordi gamling. Er ikke gammel jeg. Er bare 16 jeg
jaricho Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Banner Crazy fordi du driter i leksene (a-plan da, som er leksene våres) og banner deg igjen fordi du ikke skjønner at en pc skal ikke varme opp hele rommet, er det varmekabler/varmeovn er til... Spritty: det er et halvt år siden...
The Crusher Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Banner jaricho for jeg driter ikke i leksene, vi har ingen. De små oppgavene vi får rekker vi og gjøre på skolen. Og at varmovnen bruker mere strøm og fungerer ikke, og pc en varmer mye bedre
Nesa_til_Nuffene Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Banner Joeyvennenmin for Latias har sluttet å prate med meg....
The Crusher Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Banner Nesavennen min for hei, lenge siden. Hvordan går det med deg?
BirgerCaC Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Hva slags side er dette her? Den virker temmelig rar :!:
jaricho Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Banner Birger fordi rar person og nok en gang fordi velkommen Banner Birger fordi rar person og nok en gang fordi velkommen
ColdCode Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Banner Jaricho fordi Joey, veldig smart! Gjorde det i fjor vinter også, brukte maskinen som ovn. Fungerer fett når man har en maskin som ligger på rundt 50 grader i snitt og blåser lufta ut i rommet som en luftkanon. Samt en bærbar som holder 80 grader Trenger ikke noe ovn jeg
Benleo Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Banner Spritty for jeg har ikke bannet så mye på en LANG stund!
The Crusher Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Banner Benleo for Mac, min holder vel rundt 60 grader hele tiden Pluss en gammel laptop på rundt 125 grader funker fett det Men fy faen så irritert jeg er nå........
The Crusher Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Banner jaricho for han irriterer ikke meg, er skolen som irriterer meg nå. Er en stor sak på gang
ColdCode Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg skulle ønske vi hadde en tråd hvor vi faktisk kunne banne hverandre, sånn bokstavelig. Slik som i eksemplet under. Det hadde selvsagt gått veldig dårlig, emn allikevel Sterke ord Person1: Åh, faen, jeg glemte å putte ved i ovnen før jeg dro. Person2: HVA? Fy faen for en dumming du er. Person3: Hahaha, helt enig med Person2. Du er jammen en jævlig en du. Person1: Det er faen meg du og! Endret 16. november 2011 av Spritty
The Crusher Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Banner Mac for du kan ønske, du kan opprette, men den blir vel stengt. Blir jo nesten som personangreper det, og det kommer til og gå for langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå