Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banner Nathalie19 fordi jeg vet ikke om jeg egentlig tør å skrive noe i denne tråden lenger.

Ikke engang jeg? Neivel. Så mye betydde jeg vel jeg.

Jeg ventet på den. :cool:

Du har fullstendig eierskapsrett til alt jeg regner som "mitt". Mine epler er dine epler. Så stfu, du vet jeg ikke regner deg i kategori med alle andre. :ermm:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Latias fordi du må ha en innebygd teknikk. Samme gjelder holdmunnogsmilpentheletiden. Jeg kan lære deg det neste gang du kommer til Bodø. ;)

Skal du lage middag? :love:

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Banner Vida fordi hei, Melissa. :)

Skrevet

Banner søte Nathalie fordi åh nei, er hun der tilbake? :(

Banner Vida fordi jeg bare tuller. Selvfølgelig kommer jeg til Bodø asap. Det er du vel klar over? :love:

Jeg skal se hva jeg får til. Det blir fisk. :)

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Banner Latias fordi jeg synes du kan trekke det tilbake.

Skrevet

Banner Joey fordi kan ikke du lese boka ferdig for meg? Siden du har så god tid. :p

Banner søte Nathalie fordi greit, jeg trekker det tilbake. Det blir ikke fisk. Det eneste av fisk jeg kan lage alene er fiskepinner. :(

• Liker 1
Skrevet

Banner latias fordi du bør også klare å lage fiskegrateng, ikke bare fiskepinner. Er samme greia, sett på ovnen og vent x-antall minutter og så er det klart.

Skrevet

Banner Ole Marius Aalton for å være flink. :p

Banner Latias fordi jeg skal komme deg til unnsetning umiddelbart. Jeg er flink med fisk. :love:

Hvorfor kunne du ikke bare be meg om å lese ut den boka? Jeg som er syk og allting. :ermm:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi det der må være dagens mest fantastiske forslag! Hva venter du på? :love:

Jeg kunne da ikke be kjæresten min om å gjøre leksene mine for meg. Seriøst, det hadde jeg ikke hatt hjerte til.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...