Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 20:17 Skrevet onsdag kl 20:17 Banner N-4K0 for det ser vi også.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 20:23 Skrevet onsdag kl 20:23 CC, banner deg for og se at @Maskinfører syns alt er fint. 🥴🥴 Ingen kulhets faktor fra ham. 😎😎🤪😜 1
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 21:05 Skrevet onsdag kl 21:05 Banner TheDark for å tagge Maskinfører som glemte å banne på forrige side.
N-4K0 Skrevet onsdag kl 21:09 Skrevet onsdag kl 21:09 Banner Spre for å banne Sycen for å tagge MF + banne Cia for å banne meg for å banne MF for å ikke banne
Maskinfører Skrevet onsdag kl 22:11 Skrevet onsdag kl 22:11 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): CC, banner deg for og se at @Maskinfører syns alt er fint. 🥴🥴 Ingen kulhets faktor fra ham. 😎😎🤪😜 Banner @TheDarkSycamore - SCM nja bruker hårgele og laget en liten brem av panneluggen 😎
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 22:21 Skrevet onsdag kl 22:21 Banner Maskinfører for å ikke ha sånn tøff frisyre som han på bildet har. Dartspilleren Peter Wright, to ganger verdensmester, 2020 og 2022. Bruker å variere på frisyren og antrekket hans hver gang han spiller. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 23:20 Skrevet onsdag kl 23:20 Banner SprengeMobil for vi har heller ikke sånn frisyre. 1
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 23:34 Skrevet onsdag kl 23:34 Banner Ciaran og Ciara for jeg har heller ikke sånn frisyre. 1
FinalFantasyLover Skrevet torsdag kl 00:52 Skrevet torsdag kl 00:52 Banner SM fordi heldigvis er jeg ikke snauskallet 😁
N-4K0 Skrevet torsdag kl 02:00 Skrevet torsdag kl 02:00 Banner FF for å være frekk mot meg som barberer huet pga. begynnende snauhet 😭
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:24 Skrevet torsdag kl 02:24 Banner N-4K0 for vi ser at det snakkes om snauhet her inne i natt.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 02:54 Skrevet torsdag kl 02:54 (endret) @FinalFantasyLover, banner deg for viste du at Finale Fantasy finnes i Magic: The Gathering også? 🤗☺️ Jeg personlig er ikke så veldig stor fan av Finale Fantasy slik du er da. Syns den serien går ann. ☺️😏 Min favoritt karakter i dette settet er ho Y'shtola, Night's Blessed. 🥰🥰 Endret torsdag kl 03:00 av TheDarkSycamore - SCM 1 1
FinalFantasyLover Skrevet torsdag kl 03:04 Skrevet torsdag kl 03:04 TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): @FinalFantasyLover, banner deg for hviste du at Finale Fantasy finnes i Magic: The Gathering også? 🤗☺️ Jeg er ikke så veldig stor fan av Finale Fantasy da. Syns den serien går ann. ☺️😏 Min favoritt karakter i dette settet er ho Y'shtola, Night's Blessed. 🥰🥰 Banner Dark fordi: så kult 😊 hvor får du kjøpt de kortene da?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 03:08 Skrevet torsdag kl 03:08 (endret) FinalFantasyLover skrev (13 minutter siden): Banner Dark fordi: så kult 😊 hvor får du kjøpt de kortene da? FF, banner deg for man kan få taki dem på Amazon.com eller CardKingdom.com. På CardKingdom får man som oftest kort i løs vekt da. 😏😌 Amazon.com : MTG Final Fanatisy https://share.google/767ja1m7M1HTLFOeC Endret torsdag kl 03:18 av TheDarkSycamore - SCM 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 05:56 Skrevet torsdag kl 05:56 (endret) Banner @TheDarkSycamore - SCM kule kort da ❤️ Endret torsdag kl 05:58 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:00 Skrevet torsdag kl 12:00 Banner MR SPEED for vi er helt enige.
MR SPEED Skrevet torsdag kl 12:03 Skrevet torsdag kl 12:03 (endret) Banner CC her er oppløsningen på pc skjermen min. 😎 Playstation 5 pro Endret torsdag kl 12:04 av MR SPEED
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 13:45 Skrevet torsdag kl 13:45 Banner N-4K0 for å ikke være høyoppløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå