Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 00:11 Skrevet tirsdag kl 00:11 Banner 75192 for vi digger også Metallica.
75192 Skrevet tirsdag kl 00:37 Skrevet tirsdag kl 00:37 Banner CC synes jeg digger alt her jeg dere digger ikke dere selv i samme slengen ps hilse den over dere fra meg da husk hvis dere gigger dere selv IKKE bli høy på pæra da CC
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 00:51 Skrevet tirsdag kl 00:51 Nattbanner @75192 for jeg blir snufsete av sånn musikk som jeg hørte på aller først i min tenåringstid. Rørende og tiden har jammen gått.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 01:11 Skrevet tirsdag kl 01:11 Skvis, banner deg for og tage 75. 🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:18 Skrevet tirsdag kl 02:18 Banner N-4K0 for vi tagger heller ikke noen akkurat nå.
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 07:46 Skrevet tirsdag kl 07:46 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ikke tagge noen, og det er bra! Det stemmer @75192, jeg har alle albumene til Metallica! I tillegg har jeg begge konsertalbumene med San Francisco Symphony, S&M og S&M2. Sistnevnte er en samleboks med to LP-er, CD og Blu-Ray med konserten, og mye stæsj, inkludert plekter, noteark fra konserten og plakat. Også har jeg konsertfilmen Cunning Stunts, den hvor scenen kollapser mot slutten av Enter Sandman. Endret tirsdag kl 07:52 av SprengeMobil 2
75192 Skrevet tirsdag kl 11:59 Skrevet tirsdag kl 11:59 Banner en mine gode venner @SprengeMobil for har allt av Metallica, har du alt fortell fortell 1
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 14:10 Skrevet tirsdag kl 14:10 (endret) Banner 75192 for å få meg til å fortelle absolutt alt jeg har av Metallica. Jeg har alle albumene deres på CD, og i tilegg har jeg både Master of Puppets og ...and Justice for All på vinyl. Utenom S&M2-boksen som jeg nevnte, har jeg også samleboksutgave av det svarte albumet som består av 14 CD-er, 6 LP-er og 6 DVD-er. Disse inkluderer selve albumet på både CD og LP. Utenom alt dette finner man også bok, plekter og bilder. Jeg har også tre T-skjorter med Metallica, inkludert to fra WorldWired-turnéen og en oversized fra Carlings med Master of Puppets-coveret. Endret tirsdag kl 14:12 av SprengeMobil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:33 Skrevet tirsdag kl 18:33 Banner SprengeMobil for vi synes at Metallica er et knallbraband.
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 18:52 Skrevet tirsdag kl 18:52 Banner Ciaran og Ciara for jeg er helt enig med dere! Mitt favorittband!
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 19:21 Skrevet tirsdag kl 19:21 Banner Spre for å ha en grundig samling av Metallica-plater 1
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 19:29 Skrevet tirsdag kl 19:29 Banner N-4K0 for å ikke ha en grundig samling av plater generelt sett.
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 20:03 Skrevet tirsdag kl 20:03 Banner 75182 for å også ha samledilla, dog med Lego, spill og KISS-plater.
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 20:32 Skrevet tirsdag kl 20:32 Banner 75192 for å få meg til å tenke på wrestleren LA Knight. Yeah!
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 21:16 Skrevet tirsdag kl 21:16 Banner 75192 for å si meg helt enig, en av de beste gjennom tidene. Men man kan ikke sammenligne en av de store navnene i nyere tid mot en ordentlig legende.
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 23:33 Skrevet tirsdag kl 23:33 Banner Spre for jeg mistet det jeg hadde av respekt for Hulk Hogan etter at jeg fant ut at han... vel, beklager å kanskje ødelegge for noen, men les på egen risiko. Spoiler Han støttet Donald Trump som president og jeg føler ingen respekt for folk som gjør det, uansett hva de ellers har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå