N-4K0 Skrevet i går, 12:19 Skrevet i går, 12:19 Banner Lussepott for at avsløre min hemmelige superkraft - jeg kan forutsige det forutsigbare 1
Sviskepott Skrevet i går, 13:12 Skrevet i går, 13:12 (endret) Jeg banner @N-4K0 i forutsigbarhetens navn og stiller meg under den digre dusjen som forutsigbarheten hans nå er og gjett om jeg skal bli både rein og elg før jul! Wuuu-Huuuuu! Endret i går, 13:12 av Sviskepott 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:27 Skrevet i går, 13:27 Banner Sviskepott for vi sier hallo. 1
N-4K0 Skrevet i går, 13:35 Skrevet i går, 13:35 Banner Cia for at joine klubben ved at blive rådyr, nu da Lussepott skal bli både reinsdyr og elg og jeg skal bli... hm, hva skal jeg blive, mon tro... 🤔 1
Sviskepott Skrevet i går, 16:19 Skrevet i går, 16:19 Banner @N-4K0 for å ikke tenke på en av nissens spesialdyr som trekker sleden? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:49 Skrevet i går, 17:49 Banner 75192 for vi sier som Chuck Berry: Run Run Rudolph. 1
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner C&C som snakker utenlandsk i en norsk tråd før klokka seks om morgenen! 🤨 1
N-4K0 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Banner Lussepott for at påstå jeg ikke tenker på nissens sledetrekkespesialdyr, har De allerede glemt at jeg nevnet reinsdyr i mitt innlegg? 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner N-4K0 for vi ser at du forteller Sviskepott hva du nevnte i forrige post.
75192 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Banner CC de forteller @Sviskepott om sinn hemmlighet da 😍😍 Endret 4 timer siden av 75192 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Å? Her må jeg visst banne @75192 littegranne, for han antyder at der finnes hemmeligheter som lusker omkring her? 1
75192 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner @Sviskepott du får spøre @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) om hemligheten deres da 🙃🥰🥰😍😍 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det skal jeg banne meg og @75192 gjøre bare jeg ser dem! De er raske på labben de to! 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Skvis, jeg banner deg for og nevne et nummer på et Lego sett. 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner TheDarkSycamore - SCM for vi så det også.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå