Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner N-4K0 for vi lader ikke batterier akkurat nå.😉😉
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner Cia for ikke jeg heller, ikke engang mine egne. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Banner N-4K0 for vi ladet mobilene våre i går.📱📱
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Hydrium skrev (4 timer siden): Banner @TheDarkSycamore - SCM Fordi nå er du fryktelig masete 😋 Jeg bare tuller litte gran. Jeg bruker som oftest denne emojien her 🥴 når jeg tuller. En skjeldent gang disse 🤣, 😅, 😂, og . Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Banner N-4K0 for vi ladet mobilene våre i går.📱📱 CC, banner dere for nå har de endelig fått seg mobiltelefonen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Banner TheDarkSycamore -SCM for vi har hatt mobiler i noen år nå, men vi bruker de ikke på nettet. Her er vi bare på med pc-en vår.
MR SPEED Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden): Jeg bare tuller litte gran. Jeg bruker som oftest denne emojien her 🥴 når jeg tuller. En skjeldent gang disse 🤣, 😅, 😂, og . Tilbake til leken: CC, banner dere for nå har de endelig fått seg mobiltelefonen. Banner @TheDarkSycamore - SCM sagt plz bruke 😜😛😜😝🤪 sånne her vet så du brukte en. Sånn en da 👍👍😁😁 la meg slippe spørre vi kan gifte oss bare @Hydrium bare hvis du betaler bryllupet vårt sånn gjør du det tull med @Hydrium nå 😜😜👍👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå