SprengeMobil Skrevet mandag kl 11:28 Skrevet mandag kl 11:28 Banner Ciaran og Ciara for jeg håper at også dere to har en fin dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 16:50 Skrevet mandag kl 16:50 Banner SprengeMobil for Tusen Takk, vi har en fin og god dag. Og vi håper at du har hatt en fin og god pinsehelg.🕊️🕊️ 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 17:52 Skrevet tirsdag kl 17:52 Banner C&C som slenger rundt seg med gode ønsker i hytten og pytten! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:06 Skrevet tirsdag kl 18:06 Banner Sviskepott, for vi ønsker deg også en fin og god junikveld.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 18:14 Skrevet tirsdag kl 18:14 Takkebanner C&C for et veldig godt ønske til meg og jeg brer det om meg som et varmt og mykt pledd. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:20 Skrevet tirsdag kl 18:20 (endret) Banner Sviskepott for vi så på værmeldingen at det skal bli tropevarme her i helgen og det liker vi ikke. Endret tirsdag kl 18:21 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 2
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 18:52 Skrevet tirsdag kl 18:52 Banner Ciaran og Ciara for jeg har ikke hatt tropevarme her hos meg helt ennå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:00 Skrevet tirsdag kl 19:00 Banner SprengeMobil for vi håper alltid at vi skal slippe tropevarme.
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 23:22 Skrevet tirsdag kl 23:22 Banner de snart tropeoppvarmede tvillingene og håper de finne kjølig skygge innimellom. 1
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 01:06 Skrevet onsdag kl 01:06 Banner Sviskepott for å spise svisker midt på natta. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:15 Skrevet onsdag kl 02:15 Banner SprengeMobil for vi skal snart spise frokost.😋😋 1
Sviskepott Skrevet onsdag kl 09:51 Skrevet onsdag kl 09:51 Banner C&C for jeg fant utatt oppvask på forumkjøkkenet...så hva kan dette komme av, hæ? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 11:43 Skrevet onsdag kl 11:43 Banner Sviskepott, for vi tenker at du kanskje har hatt besøk av noen koselige små venner, som ikke tok ut oppvasken etter seg.😉😉 1
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 14:33 Skrevet onsdag kl 14:33 Banner Ciaran og Ciara for å se at Sviskepott ikke har tatt oppvasken før Sviskepott la seg å sove, som jeg går utifra. 1
Sviskepott Skrevet onsdag kl 15:53 Skrevet onsdag kl 15:53 Banner SM fordi det "gås ut ifra" noe som ikke er til Pottens fordel, når det faktisk var C&C som var de siste der inne da. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 16:51 Skrevet onsdag kl 16:51 Banner Sviskepott for vi håper at du og alle sammen har en fin og god onsdagskveld.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet i går, 09:29 Skrevet i går, 09:29 Takk og joda den ble bra nok den, men nå må jeg banne C&C litt igjen, bare fordi det er fryktelig mange minutter siden sist jeg gjorde det. 1
N-4K0 Skrevet i går, 12:22 Skrevet i går, 12:22 Banner Pott for å føle trangen til å banne Cia før det går for lang tid siden sist. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner N-4K0 for nå ble du junibannet av oss, og vi håper at du og alle sammen har en fin og god kveld.🥰🥰
SprengeMobil Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner Ciaran og Ciara for å også bli junibannet av meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå