MR SPEED Skrevet torsdag kl 20:04 Skrevet torsdag kl 20:04 banner SPRENGEREN SELV har varmen tatt deg vennen god natt var en spøk da smuken vår 1
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 22:10 Skrevet torsdag kl 22:10 Banner MR SPEED for å påstå at varmen har tatt meg. Nei, det har vært grisevær der jeg bor. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 00:39 Skrevet fredag kl 00:39 Banner SprengeMobil for vi håper at du også snart får litt sommervarme der du bor.
SprengeMobil Skrevet fredag kl 00:47 Skrevet fredag kl 00:47 Banner Ciaran og Ciara for å si, det gjør jeg også. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:43 Skrevet fredag kl 02:43 Banner SprengeMobil for vi gjetter at du kanskje skal se på fotball i helgen.⚽⚽🏆🏆 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 11:12 Skrevet fredag kl 11:12 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Banner SprengeMobil for vi gjetter at du kanskje skal se på fotball i helgen.⚽⚽🏆🏆 banner Blue suede shoes yeah yeah yeah 1956 1
N-4K0 Skrevet fredag kl 12:03 Skrevet fredag kl 12:03 Banner Speed for jeg har nettopp spist biff chop suey med ris. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:26 Skrevet fredag kl 18:26 Banner MR SPEED for vi sier også Yeah Yeah.
SprengeMobil Skrevet fredag kl 19:44 Skrevet fredag kl 19:44 Banner Ciaran og Ciara for å få meg til å tenke på wrestleren LA Knight, som bruker å si Yeah! ganske ofte. 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 19:49 Skrevet fredag kl 19:49 Banner Sprengmobil satt wm på hylla nå NEEEEI 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 20:02 Skrevet fredag kl 20:02 Banner MR SPEED for å påstå at jeg har satt VM på hylla. Det har jeg ikke gjort. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:14 Skrevet i går, 00:14 Banner SprengeMobil, for det har heller ikke vi gjort.⚽⚽
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner MR SPEED for vi sier skikkelig megakult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå