Sviskepott Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Banner SM for i dag er det andre pinsedag og han banner så alle kan høre det. 😕
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Banner Sviskepott, for det ser vi også.😉😉
N-4K0 Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Banner Cia for sannelig sier jeg Eder, jeg skal banne så det når alle Eders ører! Spoiler BANNEBANN!!!
MR SPEED Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Bannbann banne banner @N-4K0 jeg må vente på JOHN LENNON 😔 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 75, banner deg for og poste et bilde av en person jeg ikke hvem vet er, jeg kjenner ikke til han John Lennon. 🤔🤔
FinalFantasyLover Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) Banner TheDark fordi han John Lennon vet jeg hvem er Endret 25. mai av FinalFantasyLover
N-4K0 Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Banner FF for John Lennon er en av de mest kjente engelskmenn i historien.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Banner FinalFantaSyLover for vi ønsker deg og alle sammen en fortsatt fin og god pinse.🕊️🕊️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Banner FinalFantasyLover for vi ser at du ikke ønsket oss begge to en fin og god pinse.
FinalFantasyLover Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Banner CC for unnskyld til N-4K0 God pinse til N-4K0 og til alle andre på forumet 1
FinalFantasyLover Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Banner FinalFantasyLover for vi ser at du ikke ønsket oss begge to en fin og god pinse. Dere to du mente ja
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner SprengeMobil for vi sier godmorgen.
MR SPEED Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner @SprengeMobil han ønsker god morgen jeg å god morgen til alle bannere miss bannere mr bannere da 😁
SprengeMobil Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Banner Katie Price for å ønske god morgen på formiddagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå