N-4K0 Skrevet fredag kl 17:10 Skrevet fredag kl 17:10 Banner Spre for hva er egentlig meningen bak brukernavnet ditt?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:20 Skrevet fredag kl 18:20 Banner N-4K0 for vi ser at du lurer på akkurat det.
SprengeMobil Skrevet fredag kl 18:23 Skrevet fredag kl 18:23 Banner Ciaran og Ciara for å si, navnet mitt kom helt tilfeldig oppe i hodet hos meg. 1
N-4K0 Skrevet fredag kl 19:13 Skrevet fredag kl 19:13 Banner Spre for aha, mitt tidligere brukernavn Major Kloss datt også tilfeldigvis ned i hodet mitt
SprengeMobil Skrevet fredag kl 19:31 Skrevet fredag kl 19:31 (endret) Banner N-4K0 for å også fortelle om hvorfor han fikk sitt opprinnelige brukernavn, og jeg lurer også på meningen bak Lord MacVerk. Endret fredag kl 19:31 av SprengeMobil
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:04 Skrevet i går, 00:04 Banner SprengeMobil for det lurer vi også på.
N-4K0 Skrevet i går, 00:08 Skrevet i går, 00:08 Banner Cia for Lord MacVerk (ordspill på makkverk) var navnet på en karakter i en Donald-historie jeg leste en gang for mange år siden, som jeg kom på og syns var et artig brukernavn
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:17 Skrevet i går, 02:17 Banner N-4K0 for vi synes at det var et genialt brukernavn.
75192 Skrevet i går, 07:28 Skrevet i går, 07:28 Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ned på havna ønsker meg boller med grandiosa smak 1
SprengeMobil Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner 75192 for å spise pannekaker midt på natta.
75192 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Banner sprengeren selv sett på good morgen norge å var oppe klokka 09:00 i dag da jeg Endret 22 timer siden av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner 75192 for vi ser at du er våken nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner N-4K0 for det bruker heller ikke vi nå.
N-4K0 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner Cia for jeg "bruker" pizza, brus og iste akkurat nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banner N-4K0 for vi drikker vann nå.💧💧
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå