SprengeMobil Skrevet 23. april Skrevet 23. april Banner Ciaran og Ciara for jeg sier takker og bukker og neier, og jeg håper også at dere to har en fin torsdag. 1
75192 Skrevet 23. april Skrevet 23. april Banner @N-4K0 nå er han fresk som en fesk da, nå roper jeg hipp hipp hurra da ❤️❤️❤️❤️❤️
N-4K0 Skrevet 23. april Skrevet 23. april Banner 75 for kanskje ikke fullt SÅ fresk, ryggen er litt maroder etter all ligginga, men hyggelig velkomst 😀
SprengeMobil Skrevet 23. april Skrevet 23. april Banner N-4K0 for å ha blitt møtt med hyggelig velkomst. 1
N-4K0 Skrevet 23. april Skrevet 23. april Banner 75 for jeg kan være tålmodig eller utålmodig, spørs hva det gjelder.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Skrevet 23. april Banner N-4K0 for vi har det også sånn.
SprengeMobil Skrevet 24. april Skrevet 24. april Banner Sviskepott for å si, nå er det delt førsteplass mellom meg og @TheDarkSycamore - SCM i Okkuperingsleken v2! Eneste er at jeg leder foran TheDark i poeng. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Skrevet 24. april Banner SprengeMobil for vi gratulerer deg med ledelsen. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april Skrevet 24. april CC, banner dere for og se at @SprengeMobil skryter nå. 🥴🥴 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå