Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:23 Skrevet torsdag kl 23:23 Banner N-4K0 for vi håper at Bergensklimaet har noe annet å si om den saken. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:37 Skrevet i går, 02:37 (endret) CC, banner dere for gratulerer for og bli NySideStarterKongen og NySideStarterDronningen på denne siden av 10864. Og igjen, takk for gi meg tittelen som NySideStarterKronprinsen av denne siden, som jeg igjen gir neste man tittelen som (avhengig av kjønn) NySideStarterPrinsessen/NySideStarterPrinsen av denne siden. Som igjen gir neste mann etter der igjen avføring. Endret i går, 02:52 av TheDarkSycamore - SCM 1 1
SprengeMobil Skrevet i går, 02:50 Skrevet i går, 02:50 Banner TheDark for å dele ut en krone til Ciaran og Ciara. Det fikk meg til å tenke på denne sangen: 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:15 Skrevet i går, 03:15 Banner SprengeMobil for vi digger den sangen der, og vi takker TheDarkSycamore - SCM for å ha gitt oss kronen. 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 03:20 Skrevet i går, 03:20 (endret) CC, banner dere for og være både avføring og dronning og konge på samme tid. 🥴🥴🥴 Endret i går, 03:24 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:25 Skrevet i går, 03:25 Banner TheDarkSycamore - SCM for å se at kongeriket og dronningriket vårt gikk rett i dass. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 03:46 Skrevet i går, 03:46 CC, banner dere for og snakke om dassen deres nå. 🚽🚽 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:54 Skrevet i går, 03:54 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se at vi nesten snakket drittpreik her i sted.💩💩🤣🤣 1
Sviskepott Skrevet i går, 05:03 Skrevet i går, 05:03 Banner C&C for her ligger det så mye drittprat at jeg må i gang med storvasking og lufting. 1
Sviskepott Skrevet i går, 13:02 Skrevet i går, 13:02 Banner @MR SPEED og vasker ham fra topp til bunn med grønnsåpe likegodt først som sist. 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner Sviskepott for vi ser at julerengjøringen har begynt her inne.😉😉 1
N-4K0 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Banner Cia for å hive seg rundt og ta julevasken i bilvaskehallen 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner N-4K0 for vi håper at du hjelper oss med å ta julevasken i bilvaskehallen. 1
SprengeMobil Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner Ciaran og Ciara for å digge sangen av Billie Eilish som jeg postet lenger opp, i likhet med meg, og for å sikkert ta julevasken hjemme hos seg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner SprengeMobil for vi skal begynne med førjulvasken ganske snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå