TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 01:38 Skrevet i går, 01:38 Nack, banner deg for han skal ikke ** *** *** selv. 1
Sviskepott Skrevet i går, 02:42 Skrevet i går, 02:42 Banner TDS for å strø ektra mange stjerner ut i natteforumets himmel...ble skikkelig fint! 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:46 Skrevet i går, 02:46 Skvis, banner deg for, det var godt. 1 1
Sviskepott Skrevet i går, 02:50 Skrevet i går, 02:50 Er sannelig ikke helt sikker på hva TDS holder på med i natt, men jeg gir litt saftig bannskap sånn i alle tilfeller. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:15 Skrevet i går, 03:15 Banner Sviskepott for nå har vi spist frokost.😋😋
Sviskepott Skrevet i går, 03:47 Skrevet i går, 03:47 Banner C&C for nå har jeg stått opp for godt og skal finne meg frokost om fem minutter. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:51 Skrevet i går, 03:51 Banner Sviskepott, for vi ønsker deg en godfrokost. Nå skal vi ta en lur straks, så da snakkes vi senere.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet i går, 06:42 Skrevet i går, 06:42 Jeg banner C&C i en stille tråd, kun avbrutt av inderlig snorking på bergensk. 😂 1
N-4K0 Skrevet i går, 10:11 Skrevet i går, 10:11 Banner Pott for å gjøre meg nysgjerrig på hvordan bergensk snorking høres ut, kanskje det er zzzbææærgenzz 😂 1 1
Sviskepott Skrevet i går, 10:58 Skrevet i går, 10:58 Banner N-4 for akkurat det er du ikke i tvil om hvis du først hører to som slipper seg løs på det viset... 🤣 1
N-4K0 Skrevet i går, 11:15 Skrevet i går, 11:15 Banner Pott for å forhåpentligvis ikke snorke frem zzzzviskepottzzz 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:09 Skrevet i går, 13:09 Banner N-4K0 for vi ser at du og Sviskepott er så trøtte at dere sovner her inne. 1 2
Hydrium Skrevet i går, 14:17 Skrevet i går, 14:17 Banner Cassidy tvillingene for å være noen friskuser når alle andre er trøtte 😋❤️ 1 1
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner @Sviskepott ho påpeker mye nå grønt å rød gult svart hvit grått mørke grått her du 1 1
Sviskepott Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg banner @MR SPEED for det er selve høsten han beskriver så poetisk og kunstnerisk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner Sviskepott for vi synes at høsten er en fin årstid.🍃🍃🍂🍂🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner CC snart blir det kalt da https://www.vg.no/nyheter/i/rPvX1w/naa-kommer-vinteren-til-soer-norge 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner MR SPEED for vi vet. og vi liker det ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå