Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:07 Skrevet torsdag kl 18:07 Banner MR SPEED for vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️
Sviskepott Skrevet torsdag kl 19:39 Skrevet torsdag kl 19:39 Banner de veldig neieaktive folkene C&C. Merkelig så sent på kvelden. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:21 Skrevet torsdag kl 23:21 Banner N-4K0 or å se at vi ble bannet for å neie, men ikke for å takke og bukke. 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 03:18 Skrevet fredag kl 03:18 Banner Ciaran og Ciara for å ferske N-4K0 i å ikke takke og bukke. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:21 Skrevet fredag kl 03:21 Banner SprengeMobil for vi kan bekrefte at det stemmer. 1 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 03:22 Skrevet fredag kl 03:22 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at det stemmer. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:28 Skrevet fredag kl 03:28 Banner SprengeMobil for vi ønsker deg en fin og god fredag og helgestart. 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 03:29 Skrevet fredag kl 03:29 Banner Ciaran og Ciara for jeg sier takker og bukker og neier, og jeg ønsker dere to det samme. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:37 Skrevet fredag kl 03:37 Banner SprengeMobil for vi Takker og Bukker og Neier tilbake.🙇♂️🙇♀️ 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 03:41 Skrevet fredag kl 03:41 Banner Ciaran og Ciara for å ta seg en økt med tidlig morgengymnastikk, slik som jeg gjorde nettopp. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:42 Skrevet fredag kl 03:42 Banner SprengeMobil for vi trengte litt morgengymnastikk etter at vi ble litt døsige av frokosten. 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 03:49 Skrevet fredag kl 03:49 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt litt døsige av frokosten. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:56 Skrevet fredag kl 03:56 Banner SprengeMobil for vi kan bekrefte at det er rett.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:04 Skrevet fredag kl 13:04 Banner N-4K0 for å ser at vi rettifiserte her.😉😉 1
Sviskepott Skrevet fredag kl 13:05 Skrevet fredag kl 13:05 Banner C&C som er så himla gode på å rettifisere! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:16 Skrevet fredag kl 13:16 Banner Sviskepott for vi er Rettifiseringsgutten og Rettifiseringsjenten.😉😉 1
Sviskepott Skrevet fredag kl 13:40 Skrevet fredag kl 13:40 Banner C&C som visst nok driver på med noe "rett-i-fiseringen"...og da nekter jeg å oppholde meg rundt hendelsene. *host-hark* 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:36 Skrevet fredag kl 17:36 Banner Sviskepott for vi håper at du har en fin og god fredagskveld.🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå