Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Banner MR SPEED for vi ser at du snakker om fartsbøller her.😉😉
MR SPEED Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Banner CC yes kjør på full guffe , nei tulla der ....følg farst grensa da trenger ikke brytte farst grensa da loven nok av tullinger som ikke skulle ha serfikatt da😠 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Banner MR SPEED for nå skal vi logge av noen timer.
Sviskepott Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Banner søte MR SPEED bare fordi jeg har lyst og skal legge meg snart. 1
MR SPEED Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober (endret) Banner @Sviskepott jeg å grønt lys da sove da Endret 28. oktober av MR SPEED 2
Sviskepott Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Godnattbanner og ønsker god og beroligende, fornyende søvn til min venn @MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Banner MR SPEED for vi ser at du kommer med hurrarop her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Banner N-4K0 for vi liker den. 1
N-4K0 Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Banner Cia for å synge I want it that way av Backstreet Boys 1 1
MR SPEED Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Banner @N-4K0 bare hvis du betaler ossa ossa å 2142.kr til vær til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 15000.kr de her skal du betale @Maskinfører @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @Sviskepott blir å betale oss 2142.kr for tort å svie pung ut pengene du skylder for deg så slipper du det går til innkasso da 1 1 3
Sviskepott Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Banner @MR SPEED som er så grei og ordner det sånn at jeg bare kan sitte her og holde ut hatten for å fange det opp, så regner det masse norske penger fra forumhimmelen! Tusen takk, snille du! 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Skvis, banner deg for og se at Mr-$ innvoller meg. 🥴🥴🥴 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Banner TheDarkSycamore-SCM for vi så det.😉😉
N-4K0 Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Banner Cia for å se at Sycen blir... innvollet... ? 🤔 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Nack, banner deg for og banne selveste @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå