MR SPEED Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Banner CC har dere spist noe snop i da min er oransje eller orange da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Banner MR SPEED for vi skal spise potetgull i kveld.🟡🟡😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Banner MR SPEED for vi forstår at du er en lørdagskveldsgullerot knasker nå i kveld.🥕🥕😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Banner MR SPEED for det liker vi å høre.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Banner N-4K0 for vi gir en tommel fra hver tvilling. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober CC, banner dere for og både dobbel tomle og dobbel gjeipe. 🥴🥴 1
Sviskepott Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Banner TDS for å misunne alle dobbelttomlegjeiperne her inne. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Banner MR SPEED for vi synes at hele gjengen her inne i Bannetråden er supre.🥰🥰 1 1
Sviskepott Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Banner N-4 for nå tenkte jeg både på kraftBEIN og varm grønnsakssuppe og DET har jeg lyst på! 🌞 1
N-4K0 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober (endret) Banner Pott for er du "gammel(dags) nok" til å være blant dem som gjerne spiser margen fra suppebein og lignende, eller er du bare begeistret over kraftkoking av bein? Endret 26. oktober av N-4K0 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Banner N-4K0 for vi bruker også kraft fra kyllingbein når vi lager kyllingsuppe, og det gir god kraft til suppen og koke kyllingbein.😋😋 1
N-4K0 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Banner Cia for det er fornuftig det, men jeg er ikke den typen person som "klarer" å slurpe i meg margen fra bein, uansett hvor god den måtte være, det er en av tingene jeg har problemer med. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Nack, banner deg for og ha problemer og slurpe i seg margebein som jeg og CC elsker gjøre. 🥴🥴🥴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Banner TheDarkSycamore - SCM for vi storkoste oss med søndagsstreamen din i går kveld søndag.🎮🎮🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober N-4K0 skrev (16 timer siden): Banner Pott for er du "gammel(dags) nok" til å være blant dem som gjerne spiser margen fra suppebein og lignende, eller er du bare begeistret over kraftkoking av bein? Bare god kraft for min del. JukseBann-Bann. Mine foreldre slurpet og skrapte med knivspiss og iver. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Banner TheDarkSycamore - SCM for vi storkoste oss med søndagsstreamen din i går kveld søndag.🎮🎮🥰🥰 Banner C&C som driver på med storkosing på en søndag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå