Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet
N-4K0 skrev (13 timer siden):

Banner Pott for å redusere meg til denne personen 😢 :p 

Kongelige og andre der oppe kalles høyttravende ting, men vi andre er mudbloods og da blir det noe annet,
men vi er i samme fine bås. Jeg mente det godt dessuten. :) 

MR SPEED skrev (1 time siden):

Banner CC Hils vår egen  Krusty the Clown 🤪😜😝

last ned.png

Hyggelig at du presenterer familiemedlemmer for oss. Banne meg velkommen er han. :) 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Cia for å tvinge meg til å iføre meg headset og stenge ute lyden av kjedelig 60-tallsmusikk med heftig trance :cool: :p 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Skvis, banner deg for og ikke lage et hjemmelaget adventskalender. Slik jeg holder på med akkurat nå. Se bildene. 🤗☺️

Det er en hjemmelaget Magic The Gathering adventskalender. 🎴🎴🎴

20251013_212053.thumb.jpg.9bcdb5afdbabfbd19cc9be745c6f898c.jpg20251013_212112.thumb.jpg.b7827a57016e422d43b6d5a96ecee614.jpg20251014_035729.thumb.jpg.fd4eefdc8fa1e1b04aa1905b95d62260.jpg

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Sviskepott skrev (16 minutter siden):

Jeg banner den kreative TDS og tenker at dette har jeg ikke sett før...og beundrer innsatsen. :) 

CC, banner dere for og si videre til Skvis at, det blir uansett en overraskelse. Jeg vet ikke hva slags Magic The Gathering kort jeg faktisk får. 🤩🤗🥰🎴🎴🎴

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

CC, banner dere og @Sviskepott, for nå er jeg endelig ferdig med å lage absolutt alle 33 eskene til Magic The Gathering Adventskalenderen min. :new_woot::new_woot: Eskene er ensfarget og litt kjedelig foreløpig, da. Det fikser jeg underveis. 😏😌 Utenom det, så er det jo et kult konsept, ingen tvil om. ☺️🤩😎

20251014_051359.thumb.jpg.6f925a27e8c19833e5645df1d3b39e23.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Sviskepott skrev (10 minutter siden):

Kjære vene...jeg blir jo himmelfallen av beundring over innsatsen og ferdig resultat! BRAVVVVO! 😃

Skvis, banner deg for jeg er spent hva slags kule kort jeg får i Magic kalenderen min nå i Desember. 🤔🤔

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...