SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å bli glade over at jeg er så optimistisk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi det er mye bedre å være optimistisk enn pessimistisk. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å skrive om både optimisme og pessimisme. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å påpeke motsetninger.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke påpeke motsetninger. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 CC, banner dere for å nevne at Spre-M, er optimistisk. SprengeMobil skrev (43 minutter siden): Banner Ciaran og Ciara for å ikke synge i dusjen @TheDarkSycamore - SCM, du tar feil igjen. Klarer du ikke å tro på at jeg ikke er besatt av henne lenger? Hvis ikke det blir slutt på det, så vil jeg aller helst forlate forumet. 😥😥😥 Slapp av Spre-M, det er den siste om det do tullet fra meg. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Sycamore for å ville tro på det jeg sier likevel Det er jeg glad for 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å være glad igjen, det liker vi to fordi du er en kjekk kar. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å være glad over at jeg er glad 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å like at vi to er glade over at han er glad. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å være dobbelt så glad 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å juble å være i lykkerus. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 CC, banner dere for nå stor savner jeg @Halo: Combat Evolved. 😭 😭 😭 @Halo: Combat Evolved, nå må du ta en pause fra favoritt spillet ditt. @Halo: Combat Evolved, nå må du ta en pause fra favoritt spillet ditt. @Halo: Combat Evolved, nå må du ta en pause fra favoritt spillet ditt. @Halo: Combat Evolved, nå må du ta en pause fra favoritt spillet ditt. @Halo: Combat Evolved, nå må du ta en pause fra favoritt spillet ditt. @Halo: Combat Evolved, nå må du ta en pause fra favoritt spillet ditt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to savner også Halo her i Bannetråden. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner 2C for å elske Halo. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Blåbanan fordi det er Halo som vi to har kjent lengst her i Diskusjon.no. Og vi to snakker ofte med han i PM.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 BMIA, banner deg for å gå i klassen 2C. 🤪🤪 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å snakke om klassen 2C.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner CC for å gjenta 2C. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner N-4K0 fordi vi to er gjentakingstvillingene.😜😜 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå