Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for at du har fått tungekrøll.😜😜 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å endelig ha bannet HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT for første gang Banner Sycamore for å påstå at Ciaran og Ciara får tungekrøll av å skrive HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT. Endret 19. oktober 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Universal Tvillingene CC, banner dere får å ikke få tungekrøll når dere sier @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT. AU; tungekrøll. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi TheDarkSycamore-SCM har rett i at vi to fikk tungekrøll av det navnet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT skrev (46 minutter siden): Banner Scarvo HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT BANNER @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT NÅ ER DET TIDE PÅ DU BANNER SOM VI GJØR FOR DET KLØR HELSIKKE I FAEN I MEG NÅ Å KØDDE MED DEG 110% NÅ BANNE SOM OSS ANDRE SE I TRÅDEN MIN VENN DA SLUTTER FAEN SKAPET ELLERS BLIR DET DITT VÆRSTE MARERIT IKKE PRØVE RAPOTERE DA BLIR DET VÆRE EN NOEN GANG DU HAR EN FRIST PÅ 1 UKE MIN VENN FRA DU SER DET. Endret 19. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å snakke mye nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å prate lite her nå.😜😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 BANNER CC FOR VÆRE 2 PAPEGØYER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Banner Halo fordi vi er to søte Pollyer som vil ha kjeks.😜😜 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (15 minutter siden): BANNER @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT NÅ ER DET TIDE PÅ DU BANNER SOM VI GJØR FOR DET KLØR HELSIKKE I FAEN I MEG NÅ Å KØDDE MED DEG 110% NÅ BANNE SOM OSS ANDRE SE I TRÅDEN MIN VENN DA SLUTTER FAEN SKAPET ELLERS BLIR DET DITT VÆRSTE MARERIT IKKE PRØVE RAPOTERE DA BLIR DET VÆRE EN NOEN GANG DU HAR EN FRIST PÅ 1 UKE MIN VENN FRA DU SER DET. BANNER @Ciaran og Ciara FOR NÅ SLIPPER DERE LESE BRILLER @SprengeMobil HAN BRUKER STEREKE LESBRILLER DA Endret 19. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Universal Tvillingene CC, banner dere for å ha utviklet seg til papegøyer nå. Flaggermus til Papegøyer. Hmm interessant. 🦇--->🦜 Endret 19. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi Evolusjonen er en flott ting. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) CC; banner dere for her er dagens evolusjon i bannetråden. Nå mangler det bare meg og @Halo: Combat Evolved som ikke har utviklet seg. @SprengeMobil sin utvikling - 🐌 ---> 🐍 @Ciaran og Ciara sin utvikling - 🦇 ---> 🦜 Endret 19. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi du er Bannetråden sin Undervisningsinspektør.😜😜 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 BANNER @Ciaran og Ciara FORSIKKTIGE DERE SÅ IKKE @TheDarkSycamore - SCM BLIR HØY PÅ PÆRA SI 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Banner Halo for å aldri bli høy på pæra noen gang sjøl. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 BANNER CC ER DET NÅ DERE 2 I BILDE CC 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Banner Halo for å påstå at vi to har blitt så gamle.😜😜 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 BANNER @Ciaran og Ciara NEI ER IKKE DET DA BARE 15 BANNER @Ciaran og Ciara 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2020 Banner Halo for å påstå at vi to er 15 år, vi er snart 17 år.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå