Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Få tilbake heiskortpenger ved skade


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart hva man sloss for.

Noen vil ha heis penger , mens vi vil ha sykehuset vi har 50km fra der vi bor,

nå vil Jens sende oss 150km inklusiv ferje.

Vil noen i Oslo reise til Lillehammer til akutten.

 

Da kan dere jo flytte på dere, hvorfor skal man benytte millioner på et sted der kun et fåtall personer har nytte av det, synes du det høres rettferdig ut?

 

Forøvrig fører små sykehus til dårligere kompetanse, sjansen for å overleve en rekke diagnoser har faktisk betydning for hvilket sykehus du er nærmest. Derfor bør dere også ønske dere gode fagmiljøer.

 

Så får det være sånn at dersom dere bosetter dere på den ytterste steinen i den minste fjorden at dere ikke kan få alt det man får dersom man bor i en by.

 

Tenk på andre og ikke bare på dere selv før dere bestemmer dere hva dere skal sloss for. At han som skadet seg sloss for å få tilbake sine private midler synes vel bare rimelig, men at offentlige midler skal brukes til håpløs helsepolitikk er en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Rart hva man sloss for.

Noen vil ha heis penger , mens vi vil ha sykehuset vi har 50km fra der vi bor,

nå vil Jens sende oss 150km inklusiv ferje.

Vil noen i Oslo reise til Lillehammer til akutten.

 

Hva har det med saken å gjøre? Selv om det er viktigere ting i det landet her, skal vi ikke bry oss om småting? 3000kr er ganske mye for en 14-åring og jeg skjønner godt at broren min er lysten på å få pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre? Selv om det er viktigere ting i det landet her, skal vi ikke bry oss om småting? 3000kr er ganske mye for en 14-åring og jeg skjønner godt at broren min er lysten på å få pengene tilbake.

 

Og det kan han tydeligvis få:

"Ved sykdom eller skade vil kortbrukeren være berettiget til en forholdsmessig refusjon av kortutgiftene for den tid kortet ikke kunne benyttes. Skaden eller sykdommen skal på anmodning dokumenteres gjennom legeerklæring. Kortet skal tilbakeleveres så raskt som mulig."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...