Gå til innhold

nokia 3510i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den testen er 17 måneder gammel og ikke egentlig så relevant lengre.

 

3510i er grei for de som bare ønsker en mobil å ringe med og ikke har behov for å lagre så altfor mange SMS. Den mangler det meste av funksjoner, har et merkelig display (pikslene er høyere enn brede) og kun 4-toners polytoner. Den er derimot meget rask på java og har relativt gode taster.

Lenke til kommentar
3510i er grei for de som bare ønsker en mobil å ringe med og ikke har behov for å lagre så altfor mange SMS. Den mangler det meste av funksjoner, har et merkelig display (pikslene er høyere enn brede) og kun 4-toners polytoner. Den er derimot meget rask på java og har relativt gode taster.

 

Typisk ungdomstelefon, altså.

Lenke til kommentar

Testen er ikke mer enn 4 måneder gammel faktisk, og burde være ganske så relevant. Vi har med en tabbe ført opp alle artikler fra januar-mars som å ha vært skrevet i 2002 istedenfor 2003. Kunne selvsagt ha rettet dette opp, men det ville vært en umenneskelig jobb å gå inn og korrigere dette for hånd på hver eneste artikkel... :-?

 

Forøvrig eksisterte ikke Amobil før september 2002... :wink:

Lenke til kommentar
Den testen er 17 måneder gammel og ikke egentlig så relevant lengre.

 

3510i er grei for de som bare ønsker en mobil å ringe med og ikke har behov for å lagre så altfor mange SMS. Den mangler det meste av funksjoner, har et merkelig display (pikslene er høyere enn brede) og kun 4-toners polytoner. Den er derimot meget rask på java og har relativt gode taster.

¨

 

Hvordan iall verden kan du påstå at det ikke kan lagres mange sms på den? jeg mener 150 er MER enn nok, har en _behov_ for mer så er det trolig noe galt i hodet en plass. btw, hadde vært mye i den testen som fortsatt hadde vært relevant idag OM den hadde vært 17 måneder.. 80% av testen _minst_. Den består nemlig ikke av så mange vurderinger av telefonen, men faktaopplysninger om den, å de vil ikke endre seg om 100 år heller.

 

Jeg begynte også å lure på dette med datoen. Kunne ikke forstå at jeg har hatt mobilen min så lenge.

Lenke til kommentar

Det er en ungdoms telefon, stort sett. Du har vel plass til ein rundt 40 meldinger i tillegg til SIM? Det meste om denne telefonen finner du rundt om her på forumet viss du tar deg et lite søk. Men den er fin om du ikke er så kresen når det gjelder funksjoner og MMS (for den har standard dårlig Nokia MMS..).

 

Det som er bra på den er tastene, gode å bruke når en skal skrive sms. Java'en er bra og, men skjermen er til dels ganske liten. I sollys er den dårlig, men det er jo de fleste andre fargeskjermen også.

 

Ja..

 

Men jeg solgte den etter en måned :)

Lenke til kommentar

Hvis du har behov for mer enn 150, er jo det pga du ikke sletter noen meldinger, og vil beholde alt.

 

Så spør du meg, trenger du enten ca 30 (et sim-kort), eller ubegrenset antall (flere MB, eller minnekort f.eks).

 

Om det er plass til 150 eller 1000 spiller ingen rolle, for når du når 1000 må du begynne å slette, og da er jo meningen med å ha så mange borte.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet. Greitnok at det blir slik i hverdagen, men jeg mener fortsatt at normale mennesker ikke har _behov_ for det. Ingen har behov for 150 meldinger. Sitter å mimrer å leser gamle meldinger? såklart, er jo enkelte meldinger man beholder, men 150?

 

ser at noen skriver 40sms her. Kan det stemme? Jeg har forgjengeren til 3510i, nemlig 3510, å den har 150. Vil ikke tro at det er mindre på i'en?

Lenke til kommentar

Nokia 3510i er en dårlig mobil synes jeg. Den skal ha 4096 fargers fargeskjerm, men det blir helt elendige fargebilder på den! SE T68i har bare 256 farger og den får mye bedre fargebilder. Bildene blir fryktelig mørke å. Kameraten min har denne telefonen, og hvis jeg sender over et bilde fra min SE P800, så ser du omtrent ikke hva det er. SE P800 og Nokia 3510i har like mye farger, men de blir MYE dårligere bilder på den. Den har bare 750kb lagringsplass å.

Lenke til kommentar
Nokia 3510i er en dårlig mobil synes jeg. Den skal ha 4096 fargers fargeskjerm, men det blir helt elendige fargebilder på den! SE T68i har bare 256 farger og den får mye bedre fargebilder. Bildene blir fryktelig mørke å. Kameraten min har denne telefonen, og hvis jeg sender over et bilde fra min SE P800, så ser du omtrent ikke hva det er. SE P800 og Nokia 3510i har like mye farger, men de blir MYE dårligere bilder på den. Den har bare 750kb lagringsplass å.

 

Nok et eksempel på at antall farger ikke har sammenheng med hvor bra skjerm den har. Skjermen på 3510i er ikke noe særlig nei, i forhold til f.eks 3650 (som har like mange farger hvis noen lurte).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...