Gå til innhold

nokia 3510i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig... Nokia 3510i er eeeelendig,bildene er helt umulige å se omtrent. Mutter har en slik og jeg synes at Nokia kunne spart seg for akkurat denne modellen! :grumpy::yes:

 

Nå må dere ikke overdrive. Det var vel en av de første billige telefonene på markedet med fargeskjerm? Den er fremdeles billig, og fargeskjermen er ikke så dårlig. Bedre enn grå-svart skjerm i hvertfall.

Lenke til kommentar
Enig... Nokia 3510i er eeeelendig,bildene er helt umulige å se omtrent. Mutter har en slik og jeg synes at Nokia kunne spart seg for akkurat denne modellen! :grumpy::yes:

 

Nå må dere ikke overdrive. Det var vel en av de første billige telefonene på markedet med fargeskjerm? Den er fremdeles billig, og fargeskjermen er ikke så dårlig. Bedre enn grå-svart skjerm i hvertfall

 

Hehe sorry to say, men faktisk ikke :shrug: Den suger faktisk mere, den er bare så LATTERLIG dårlig :-?

Lenke til kommentar

Nokia 3510i er en telefon som gir deg veldig mye igjen for den lille summen du legger igjen i kassen hos din forhandler.

 

Den har fått fargeskjerm, polyfoniske ringetoner, MMS, lang standby tid, meget stor telefonbok (500 navn), stor oversiktlig kalender, støtte for java, GPRS +++

 

Dessuten har den en meget lav feilprosent i forhold til hva det har vært på tidligere Nokia modeller.

 

Trodde faktisk at den kunne lagre opptil 150 tekstmeldinger, men det kan hende jeg tar feil her.

 

Ser mange av dere slakter telefonen, men hallo? Du kan ikke forvente noe som er revolusjonerende og sprenger grensene når du ikke betaler mer enn ca. 1500,- for den.

 

Kjøpte en 3510i til min mor, og hun er strålende fornøyd med den.

 

Eneste minuset med den er at den ikke har mulighet for å sette på høytaler under samtaler og at den har litt lav oppløsning.

 

Kort og godt: Nokia 3510i er en meget bra telefon for en billig penge!

Lenke til kommentar
hvor lenge skal 3510i lades første gangen?

 

Du lader helt opp og bruker den til den er helt tom, det må du passe på de første gangene du lader.

 

Jeg lar min mob gå helt tom nå og da selv om bateriet er "innkjørt" etter førstegangs ladingene, den er nesten 1 år nå men batteriet er som nytt og varer vel litt under ei uke standby vil jeg tro.

Lenke til kommentar
hvor lenge skal 3510i lades første gangen?

 

La telefonen ligge på lading i seks timer de tre første gangene du lader opp telefonen. Bruk telefonen helt til den slår seg av selv før du setter den på ny opplading. Dette er viktig de første gangene, og spiller en stor rolle for batteriets levetid!

Lenke til kommentar
hvor lenge skal 3510i lades første gangen?

 

La telefonen ligge på lading i seks timer de tre første gangene du lader opp telefonen. Bruk telefonen helt til den slår seg av selv før du setter den på ny opplading. Dette er viktig de første gangene, og spiller en stor rolle for batteriets levetid!

 

N3510i og de fleste nye mobiler har Li-ION batteri som gjør at det ikke spiller noen rolle om når du lader den, du trenge IKKE å vente til batteriet "dør" ut før du lader den på nytt!

Lenke til kommentar
hvor lenge skal 3510i lades første gangen?

 

La telefonen ligge på lading i seks timer de tre første gangene du lader opp telefonen. Bruk telefonen helt til den slår seg av selv før du setter den på ny opplading. Dette er viktig de første gangene, og spiller en stor rolle for batteriets levetid!

 

N3510i og de fleste nye mobiler har Li-ION batteri som gjør at det ikke spiller noen rolle om når du lader den, du trenge IKKE å vente til batteriet "dør" ut før du lader den på nytt!

 

Vet Li-ION batteriene tåler såkalt "klatt" ladning, men de aller første gangene er det vel viktig å lade det helt ut så helt opp?

Lenke til kommentar

Altså.. Jeg har en Nokia 3510i selv og jeg er ganske fornøyd med 3510i jeg.. Kjøpte den for 799 uten abb og synes du får igjen mye igjen for pengene. Den er veldig gode taster, java, gprs, polyfoniske toner, MMS ++ i tillegg til at den har en fargeskjerm på 4096 farger. Jeg vil rose Nokia for at de har et oversiktelig menysystem og gode taster.. ærlig talt.. Bare man kan ringe med den og sende tekstmeldinger er jeg fornøyd. ikke alle som er så kravstore :) Ønsker du en god og billig telefon, gå for 3510i!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...