Saitek1236456 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Jeg sitter med kun 2GB RAM og kunne tenkt meg og oppgradert, også tok jeg en titt på Komplett.no's "1337 weeks" og fant denne 12GB RAM for 1.675 kr, er det billig eller det bare bortkasta penger? Kan man få noe bedre andre steder? Lenke til kommentar
helt random Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Teknologi DDR3 SDRAM Minnehastighet 1600 MHz ( PC3-12800 ) Ikke bare er det en digg mengde med ram, men kjapp er den også! Hvis du er lei treige maskiner eller rett og slett bare vil ha et vilt 'lite' monster så er det penga verdt Vær obs på at det er 6x 2gb ram brikker, så vær sikker på at du har plass Endret 30. november 2010 av helt random Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Rimelig brukbar pris det der ja Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Du glemmer da å fortelle om du har et hovedkort som støtter det minnet. Prisen er grei, men du finner brikkene billigere om du tar en kikk på prisjakt.no. De fleste har ikke behov for 12 GB minne. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Sjekk systemovervåkningen i OSet ditt. Se på topp minnebruk. Der finner du ut hvor mye minne ditt bruksmønster behøver. Hvis minnebruken blir større enn mengden ram i maskina så bruker den harddisken som mellomlagring og det går tregt. Skjer det sjeldent så spiller det liten rolle, men skjer det ofte blir det en plage. Da bør du kjøpe mer ram. Trenger du ikke så mye ram så er det bortkastede penger å kjøpe så mye ram. (Hvorfor kjøpe noe man ikke trenger?) Da er det bedre å spare pengene eller bruke de på noe helt annet, som vil gi en glede av pengene. Ikke nødvendigvis annet datautstyr, men hva som helst. (En ny genser? sesongkort i skiheisen?) Endret 4. desember 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå