Gå til innhold

Outland - Raid ?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på Outland og spiller Death Knight, migrerte dit for ca 2 måneder siden. Ble så med i en lokal guild, hvor alle medlemmene kjenner hverandre IRL og bor ganske nært hverandre. Pågrunn av dette har ikke guilden så god pve progress, og det er en stund siden jeg har spilt World of Warcraft nå. Sist gang jeg raidet var vell den patchen de nye talentene og lignende kom (4.0? 4.01?).. Grunnen til dette er vell Call of Duty: Black Ops :new_woot:

 

Skal begynne å spille for fullt igjen idag, siden det ikke er så lenge igjen til Cataclysm kommer nå. Det jeg lurte på er vell om noen fra diskusjon er på Outland og gjør pugs? Isåfall ville raide ICC25 med meg? Kan eventuelt lage en raid, eller om det er noen som lager faste pugs hver uke elns hadde det vært best. Er Death Knight DPS, 11/12 heroic, 12/12 normal og har rundt 6350 GS (om det har noe å si, har ikke GS addonen engang siden jeg ikke er fan av den). Men det gir vell dere ett inntrykk av hva gear jeg har

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ICC kommer ikke til å være aktivt nei. Det var jo absolutt ingen som raidet TBC-instances når Wotlk kom.

 

Nei, men i senere tid så var det jo folk som raidet de hele tiden. Gjorde det selv mens jeg lvl'et priesten, fordi det var en som ikke hadde kjøpt WotLK enda, så han var stuck i lvl 70, og raidet ofte.

 

Dessuten så er det achieve-whores som alltids er ute etter de gamle raidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...