Gå til innhold

Hvilken Mac?


Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg Mac til studiene starter. Vil gjerne ha en 13 tommers mac. Bør jeg kjøpe MacBook eller Pro? Air er ikke aktuelt.

Skal gå ingeniør så trenger den bare til oppgaveskriving og slike ting. Ikke noe avansert redigering eller video. Skal dog ha bildene mine på den og musikk.

 

Er Pro verdt to tusen kroner mer?

 

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Skal kjøpe meg Mac til studiene starter. Vil gjerne ha en 13 tommers mac. Bør jeg kjøpe MacBook eller Pro? Air er ikke aktuelt.

Skal gå ingeniør så trenger den bare til oppgaveskriving og slike ting. Ikke noe avansert redigering eller video. Skal dog ha bildene mine på den og musikk.

 

Er Pro verdt to tusen kroner mer?

 

Takker for svar :-)

Kan jeg spørre deg på hvorfor den nye 2010 modellen av MacBook Air ikke er et alternativ?

 

Hvis du ikke skal drive på med noe rendering av video eller gjøre skikkelige tunge oppgaver i Photoshop eller noe sånt, så er en 13.3 tommers MacBook Air maskin kraftig nok i massevis.

 

Jeg har den nye 11.6 tommeren av MacBook Air selv, så jeg er veldig førnøyd med den. Du burde dra innom en butikk som selger MacBook's og prøve dem ut. Det var det jeg gjorde og det alene gjorde at jeg tok 11.6 tommeren av MacBook Air tvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...