Gå til innhold

hva skjer viss


HMX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke... Men noe sier meg at du vil svi av enten hovedkortet eller CPU'n. Det vil vel ha noe av den samme effekten som å sette inn for mye RAM. En kamerat av meg satte inn 128mb for mye, og når vi skrudde på stod det en stikkflamme på en halvmeter ut av kabinettet. Det eneste som overlevde var cpu'n... :smile:

Lenke til kommentar
Aner ikke... Men noe sier meg at du vil svi av enten hovedkortet eller CPU'n. Det vil vel ha noe av den samme effekten som å sette inn for mye RAM. En kamerat av meg satte inn 128mb for mye, og når vi skrudde på stod det en stikkflamme på en halvmeter ut av kabinettet. Det eneste som overlevde var cpu'n... :smile:

 

niCe story :lol:

Lenke til kommentar
Aner ikke... Men noe sier meg at du vil svi av enten hovedkortet eller CPU'n. Det vil vel ha noe av den samme effekten som å sette inn for mye RAM. En kamerat av meg satte inn 128mb for mye, og når vi skrudde på stod det en stikkflamme på en halvmeter ut av kabinettet. Det eneste som overlevde var cpu'n... :smile:

 

niCe story :lol:

 

Tror det var heller kjedelig for han det sjedde med :lol: :lol:

Han brente kun 640 mb sdr ram, en 40Gig, en 300w strømforsyner, et eller annet abit eller asus kort og måtte vaske kabinettet for sot...

Lenke til kommentar
Aner ikke... Men noe sier meg at du vil svi av enten hovedkortet eller CPU'n. Det vil vel ha noe av den samme effekten som å sette inn for mye RAM. En kamerat av meg satte inn 128mb for mye, og når vi skrudde på stod det en stikkflamme på en halvmeter ut av kabinettet. Det eneste som overlevde var cpu'n... :smile:

 

:lol::lol:

 

HMX: regner med at det går fint, men du kan risikere at den kjører på en mindre hastighet.

Lenke til kommentar
HMX: regner med at det går fint, men du kan risikere at den kjører på en mindre hastighet.

Er i grunn ganske enig med deg der, men jeg ville ikke ha gjort det. Tror jeg da. Spørs hvor nødvendig det er. Slik som da jeg hoppet fra min lille PIIMMX 233mhz til XP2400+ var det nødvendig med et nytt hovedkort...

 

Dette sjedde så sent som i våres forresten :oops:

Lenke til kommentar

Vel hvis hovedkortet støtter XP2700 så er sjansen veldig stor for at det egentlig støtter de over der også (evt med unntak av XP3200+ som kjører 200Mhz fsb).

Sjekk produktsiden til produsenten, ofte så står det oppdaterte lister der.

Lenke til kommentar
Aner ikke... Men noe sier meg at du vil svi av enten hovedkortet eller CPU'n. Det vil vel ha noe av den samme effekten som å sette inn for mye RAM. En kamerat av meg satte inn 128mb for mye, og når vi skrudde på stod det en stikkflamme på en halvmeter ut av kabinettet. Det eneste som overlevde var cpu'n... :smile:

 

Åj. -Det må være det nye viruset som har kommet.

 

Bra han ikke fikk det på tastaturet, for da kunne det spist opp fingrene hans når han prøvde å bruke pc'en.

Lenke til kommentar
selfølgelig må du bytte hovedkort når du bytter fra PII til XP2400+!

Selfølgelig er det en selvfølge. Det var jo bare ment som en liten spøk, og kansje som en liten sammenligning (selv om det egentelig er en STOR forskjell :) )

Åj. -Det må være det nye viruset som har kommet.

 

Bra han ikke fikk det på tastaturet, for da kunne det spist opp fingrene hans når han prøvde å bruke pc'en.

Nå er det faktisk sånn at jeg satte fast fingere i diskettstasjonen hans :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...