Thomas :-) Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Software at Viking Office :o ny Viking Office kommer ca 2004
allyse Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 omg stfu and rtfm plzzzzzz Slikt tull tolerer vi ikke. Slutt med det øyebliklig
John_Denver Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 euh euh euhehehhehehe , har du fått målt nettissen din nå alysse ? var den lang ? OMG OMG OMG hva jeg fått advarsel for ? en forklaring på dette ville ikke vært å forakte . :wink:
Npt Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 euh euh euhehehhehehe , har du fått målt nettissen din nå alysse ? var den lang ? OMG OMG OMG hva jeg fått advarsel for ? en forklaring på dette ville ikke vært å forakte . :wink: Stakkarslige menneske
Wipeout Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 euh euh euhehehhehehe , har du fått målt nettissen din nå alysse ? var den lang ? OMG OMG OMG hva jeg fått advarsel for ? en forklaring på dette ville ikke vært å forakte . :wink: Trenger vel ikke akkurat være noen rakettforsker for å skjønne hva du har fått advarsel for?
Jarmo Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 euh euh euhehehhehehe , har du fått målt nettissen din nå alysse ? var den lang ? OMG OMG OMG hva jeg fått advarsel for ? en forklaring på dette ville ikke vært å forakte . :wink: For dette ville jeg gitt rød kort
sebastgs Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 John_Denver, du burde blitt banned fra forumet, du har ikke noe å gjøre her når du skriver sånn S**T
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå