erikboy95 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Skrevet 3. desember 2010 (endret) noen som har noen valg på max 5-6 bokstaver? - skal være til diverse pcspill og xbox 360 Takk trenger ikke å være noe med viruz i noe unique ikke erik eller boy eller tall it :D Endret 3. desember 2010 av erikboy95
jamelia Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Spade? Papp? Andre tilfeldige, norske ord? 1
erikboy95 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Skrevet 3. desember 2010 Spade? Papp? Andre tilfeldige, norske ord? hehe, helds engelsk ja
Romis Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 noen som har noen valg på max 5-6 bokstaver? - skal være til diverse pcspill og xbox 360 Takk trenger ikke å være noe med viruz i noe unique ikke erik eller boy eller tall it :D Kall deg Fake.
KKake Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Spade? Papp? Andre tilfeldige, norske ord? hehe, helds engelsk ja Nigga X 1
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 noen som har noen valg på max 5-6 bokstaver? - skal være til diverse pcspill og xbox 360 Takk trenger ikke å være noe med viruz i noe unique ikke erik eller boy eller tall it :D http://www.math.toronto.edu/jjchew/scrabble/lists/common-5.html En haug med engelske ord på 5 bokstaver. Siden det er til gaming så er det vel bare å rushe ned til de kule bokstavene xyz og lete etter noen fete navn
erikboy95 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Skrevet 3. desember 2010 se hær, et Engelsk navn, MAX 6 bokstaver, helst 5 men KAN være 6. ska være Unique altså noe som INGEN har, eller sikkert kommer til å klare å få opp i hode xD
Blodappelsin Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Unique Det er jo faktisk et kult navn.
Liteg0 Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 iHax. Jeg likte Spade og Papp, stilige navn . 2
erikboy95 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Skrevet 4. desember 2010 jeg tror jeg bare skal holde meg til iTzTheViruZ jeg begynner å like det veldig godt igjen noen som er med deg eller?
TMB Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 jeg tror jeg bare skal holde meg til iTzTheViruZ jeg begynner å like det veldig godt igjen noen som er med deg eller? Det er jo værste fjortissnavnet :!:
PetriZide Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 jeg tror jeg bare skal holde meg til iTzTheViruZ jeg begynner å like det veldig godt igjen noen som er med deg eller? Det er jo værste fjortissnavnet :!: Haehahe.. Et skikkelig gaming nick må jo inneholde minst en Z da.. det vet vel alle ex-fjortizzer :!:
erikboy95 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Skrevet 4. desember 2010 jeg tror jeg bare skal holde meg til iTzTheViruZ jeg begynner å like det veldig godt igjen noen som er med deg eller? Det er jo værste fjortissnavnet :!: Haehahe.. Et skikkelig gaming nick må jo inneholde minst en Z da.. det vet vel alle ex-fjortizzer :!: haha stemmer jo det!
Balli Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 jeg vil anbefale noe kort, da hvis du er i vocal chat så slipper du å dø før den personen du spiller med som prøver å si det er en bak deg er ferdig med nicket ditt. jeg har erfart dette, ekstremt kjipt. :b 1
DasDiskusjonsDude Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 jeg vil anbefale noe kort, da hvis du er i vocal chat så slipper du å dø før den personen du spiller med som prøver å si det er en bak deg er ferdig med nicket ditt. jeg har erfart dette, ekstremt kjipt. :b Enig med deg. Et kort (og unikt) navn er det som duger Unique er et tøft navn, enig i det. Hva med ShortName? Kan gjøre det om til tøffere bokstaver. F.eks : ϚḪǑȑȚǸΛɱȆ Det finnes veldig mange andre typer bokstaver som er mye tøffere
Bjonski Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 se hær, et Engelsk navn, MAX 6 bokstaver, helst 5 men KAN være 6. ska være Unique altså noe som INGEN har, eller sikkert kommer til å klare å få opp i hode xD Trur du forlanger litt for mye av dine med-gamere. Et unikt, kult og ikke minst bra gamer-nick er nok noe folk flest vil holde for seg selv.
Anbefalte innlegg