Gå til innhold

Hvilke rollefigur er kulest ???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen som har nevnt Sly Raccoon? aa, elsker den vaskebjørnen... men han kommer bare på andre plass. første plassen tilfaller Solid Snake (ingen tvil om det). "Ungkaren" Zidane fra FFXI på tredje ^^

 

1. Solid Snake

2. Sly Racoon

3. Zidane

 

:)

Lenke til kommentar

Apollox skrev :Tertils? Jeg regner med at du mener Turtles, ikke for å mobbe skriveleifer eller no sånt

 

 

ka e det det det går i her da....Noen som er litt prikete, vi er ikke på en en en en eksamen vor det er meingen og skrive rett heila tiden....NOEN SOM HAR PROBLEMER MED DET SÅ I GIVE A SHIT

 

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Lenke til kommentar
ka e det det det går i her da....Noen som er litt prikete, vi er ikke på en en en en eksamen vor det er meingen og skrive rett heila tiden....NOEN SOM HAR PROBLEMER MED DET SÅ I GIVE A SHIT

 

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

 

det går helt fint an å gjøre seg litt flid når man først skal skrive et innlegg. noen ganger er det kjekt for andre å ikke måtte bruke mer tid enn nødvendig på å tyde teksten..

 

i tillegg fremstår du som en litt mer oppegående person, noe som ikke er å rynke på nesen av.

Lenke til kommentar
Michelangilo fra Tertils (Den Orange) ble til Michelangelo fra Tetris når jeg leste... begynte å lure litt da ja :lol:

 

:yes: det jeg også trodde med en gang... (no offence Arsenal_RULES)

 

Edit: fant ut at det var Arsenal_RULES ikke Apollox som skrev det om tertils

Lenke til kommentar

Men det får vel bli, Lara Croft eller kanskje ......em...ja...nei..emm...Michelangilo fra Tertils (Den Orange)

 

Er vel ikke slik det heller skrives (michelangilo)....ikke det at jeg vet hvordan det skrives

:shrug:

 

Noen andre forslag? :lol:

Michelangelo? :D *pirk pirk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...