Gå til innhold

Mus kobler seg ut


Shax#

Anbefalte innlegg

Jeg har en Acer Aspire 5930G, som jeg gamer COD: MW2 på.

 

Problemet er at musa mi (Logitech G9) kobler seg ut og inn to ganger i minuttet.

 

Det eneste jeg har kobla til PCen er: G15, G9, Ekstern skjerm, Headset, vifte og LAN kabel.

 

Lurer på om det er en måte jeg kan gjøre slik at ikke musa detter ut? Litt rart at ingen andre ting kobler seg ut.

 

- mini097

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg har kobla til PCen er: G15, G9, Ekstern skjerm, Headset, vifte og LAN kabel.

Er det fysisk mulig å koble til flere ting? :whistle: hehe.

 

Det er ikke kabelen på musa som er sliten? Jeg hadde det problemet med min G5.

 

Forresten, vifte? USB? Fungerer musa bedre om du ikke har den koblet i?

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

a_strann: Musa bare stakk av :(

 

Neida :p

 

Ja, har prøvd flere innganger.

 

BeFs: Det er ikke bare den, det kobler ut på A4Tech XL-750 BK også.

 

Den kobler seg ut litt mindre dersom jeg ikke har i vifta, så lurer på om PCen ikke klarer å forsyne nok strøm til USB-porter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvis det er til trøst, jeg har også problemer med musen når den kobles til eksakt samme pc :p

 

Logitech G5 og G500 funket brillefint, koblet til en steelseries xai og da slo pc'en seg i vranglås og ville ikke godta musen :thumbdown:

 

Har du vært i kontakt med logitech supporten? Ev. se om du har problemer med andre muser. Det kan jo også være en feil i selve musen og at du må få ny?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Logitech G19 har egen strømtilførsel og to USB-utganger. Ikke sikkert det er så veldig relevant da du allerede har gamingtastatur og G19 er forholdsvis dyrt, men det kunne kanskje løst strømproblemene...

 

Eller kanskje en enklere og billigere løsning: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330683

For de eksterne komponentene som takler å kobles til hub da, vel å merke. Hvis det i det hele tatt er strømmen som er problemet.

Endret av srbz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har selv G19 som jeg kjøpte en stund etter at maskinen var ny, og en ekstern disk jeg har hatt endel lenger. Etter at jeg fikk G19 kunne jeg ikke koble eksterndisken til noen andre USB-porter på maskinen, kun portene på tastaturet. Tastaturet køddet altså tydeligvis til USB-kontrolleren, men det hadde neppe noe med strøm å gjøre, siden det som nevnt har egen strøm.

 

Slik holdt det på i et halvt års tid før det plutselig "ble omvendt". Nå faller disken sporadisk ut hvis jeg kobler den via tastaturet, mens den funker fint rett i maskinen :\

 

Fungerer musen din fint hvis tastaturet ikke er koblet til samtidig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...