Gå til innhold

Kinect til Xbox 360


bisken123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Heisan

Tenker å kjøpe Xbox m/kinect. Har derfor sjekket litt priser. Ser da det selges en versjon med 4 GB minne og en annen med 250 GB minne. Er en ganske stor forskjell .... Hva går jeg glipp av dersom jeg velger utgaven med kun 4 GB minne? Bør jeg gå for den med 250 GB minne?

 

kan se ut som det er litt utsolgt med samlepakkene hvor xbox selges sammen med kinect. Er det noe problem å kjøpe de seperat? Hva bør jeg da være oppmerksom på?

 

Tar imot alle tips og gode eller dårlige erfaringer.

 

hilsen en pappa til en 4, 6 og 8 åring :hmm:

Lenke til kommentar
Tenker å kjøpe Xbox m/kinect. Har derfor sjekket litt priser. Ser da det selges en versjon med 4 GB minne og en annen med 250 GB minne. Er en ganske stor forskjell .... Hva går jeg glipp av dersom jeg velger utgaven med kun 4 GB minne? Bør jeg gå for den med 250 GB minne?

..den ene versjonen kommer med en hard-disk. Den andre har et internt minne-kort for saves, og slike ting. Den har minne-penn støtte, for saves, og sånne ting.

 

Det du mister er muligheten for å installere spill på disk, osv (så litt lenger lasting, mulig slitasje av drev, mer bråk, sånne ting). Streaming av filmer, musikk, alt annet fungerer helt greit. Men du får ikke plass til mange demoer, nedlastbare titler, osv..

 

..men siden du må herje ganske kraftig med boksen for å få noe særlig utbytte av hard-disken (utenfor mindre bråk og at du ikke må rydde plass for nye installasjoner, etc.) - så er det ikke verdt prisen. Du kan bare spille av videoer kjøpt på marketstoreplassen, sånne ting.. og et custom soundtrack for jukeboksen i et spill passer jo veldig bra på en minne-pinne.. Spesiellt om du har to forskjellige kontoer, med gamesaves folk ikke vil dele, osv.

 

På den annen side så heter den svarte xboxen med hdd.. "Elite". Hmm? ..shh.. "Elite". *wave*

Lenke til kommentar

..men siden du må herje ganske kraftig med boksen for å få noe særlig utbytte av hard-disken (utenfor mindre bråk og at du ikke må rydde plass for nye installasjoner, etc.) -

 

 

Og med "herje ganske kraftig" mener du??? Hørtes ikke ut som noe mine barn vil klare,,,,,,

Lenke til kommentar

4gb holder lenge for normalt bruk.

 

og hvis man vil ha mer plass senere så er man ikke nødt til å kjøpe harddisk som de sier her, man kan også velge å bruke vanlige usb pinner, opp til 16gb.

hva er normalt bruk, å spille et spill og høre på dvd drevet gå rundt. nei takk.

 

kjøp harddisk!

 

mindre slitasje på drev, plater og ører.

bedre lastetid.

 

Har selv en 120gb hdd som jeg sletter ting hele tiden på for å få plass. Man spiller jo ikke bare et spill av gangen.

 

en usb pinne på 16gb kan koste 300kr, kjøp harddisk.

For man ville jo ikke være så dum å kjøpe en usb til 100kr for å vente i 3 kvarter for å innstallere et spill på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...