Gå til innhold

Programvare for marknedsavdeling


Anbefalte innlegg

''Marknadsavdelinga med 2 stk tilsette har og ytra sterke ynskjer om ny programvare og betre masiiner. Dei må bruke reklamebyrå for å kome i mål med fleire prosjekt, men meiner dette er er unødvendig då dei har den kunnskapen som trengst for å utarbeide brosjyrer, annonsar osv''

 

Beklager for nynorsken, for dere som ikke liker det! Jeg holder å med forberdning til tverrfalig tentamen, og har ett spørsmål. Om du leser dette over, så lurer jeg litt på hva programvarer denne avdelinga trenger. Photoshop har jeg allerede tenkt på, men kommer ikke på noe annet. Og hva burde jeg tenke på angående maskinene?

 

FYI: Jeg har lov å bruke internett på førebuing, og alle hjelpemidler. Så jeg sitter ikke her å jukser :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har/hadde samme problemstilling som du beskriver i førsteposten. Vi har kjøpt inn Photoshop, Illustrator og InDesign som alle er inkludert i Design Standard-pakken til Adobe og er godt hjulpet med den. I tillegg bruker vi litt AutoCAD og Inventor til enkelte illustrasjoner, men avhengig av hvilken bransje det er snakk om er ikke det nødvendigvis noe man trenger eller har nytte av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...