Gå til innhold

...


pex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farge, anledning, stil?

Stemmer uansett også for chelsea boots. Alternativet vil jo bli desert boots, som er noe lavere eller røffere boots. Står for øvrig en del interessant lesestoff angående skinnsåle vs. gummisåle i skotråden som er verdt å få med seg i forbindelse med kjøp av vintersko. Husker ikke i farta hvilken bruker som bestilte herifra (chelsea boots), men han var så fornøyd at han har planlagt nytt kjøp.

Hvis ikke har du alltids Herring Shoes.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Hold deg uansett unna GEOX. Kjøpte det i fjor og med mindre du bor en plass det er konstant tørr snø er det største dritten jeg har vært borti.

 

Kommer du borti fuktighet føles det ut som de suger vannet inn i skoen.

 

Beina mine liker Ecco, men pga lommeboka enda jeg opp med noen billige greier fra ekonomisko i år.

 

Myk gummi under med litt mønster som ikke blir hard i kulda er godt å ha.

Lenke til kommentar

Er selv ute etter ett par vintersko, og har falt pladask for chelsea boots! Fant ut at de fleste hos Herring var lærråler, noe som kan bli litt glatt og kaldt. Jeg leter derfor etter noen med en litt kraftig gummisåle. Så derfor på B781 Mallee Walking/Work Boot og B543V Lachlan hos RM Williams. Noen her som er kjent med RM Williams, og hvordan var de? Åpen for ander forslag.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...