Gå til innhold

[LØST] artige ting med wow?


Anbefalte innlegg

Ja, de endret det i vanilla.

 

Skjønner ikke hva du mener jeg...

Er du ENIG i at 19/29/39 var Vanilla og TBC? ELler er du UENIG?

Er du lobotomert ellernoe? Det VAR 20, 30 osv i vanilla, og så ENDRET de det i vanilla.

 

Og dere andre, hold dere til topic da. At dere synes wow er så dumt og teit er totalt urelevant.

 

Ikke rage sånn da! :dontgetit:

 

Jeg trodde du mente at de endra det nå i det siste, da, din tullebukk<3

Sinne løser ingenting :)

 

Hmmm gøye ting på wow.... ja du har jo "bli ganka" det er jo drit gøy....

du har hmmmm...... "vente på folk" det er jo en klassikker......

du har "dø fordi du ikke fulgte med" min favoritt en nytelse jeg har daglig......

alle disse her samlet leder ofte til den gøyeste tingen av de alle TJOHEI "ragequit", prøv d, drit gøy.

 

men seriøst: gøye ting på wow: andre ting enn wow gogogo

 

Helt enig med deg.

 

Er ikke noe gøy med wow. Du lvler til lvl 80, så blir det å finne seg et tre o.l du kan gå rundt mens du venter på raid, instance og pvp..

 

Slutt mens leken er god! :)

 

Ja si det til en knarker på plata...

Vi har alle vært gjennom det, og det var jo umulig å slutte med WoW når vi var spillte selv. haha : p

 

 

Hehe, det vet jeg. Har sletta, installert, sletta og installert det igjen. Det er vanskelig å slutte, men etter 1 år har jeg nå klart det, men får se nå cataclysm kommer... Da er det vel på'n igjen! ;) Håper bare jeg greier å holde meg unna.. (heldigvis vet jeg ikke når release er!)

 

Siste update på release er 7. desember. Now you know, gå å ødeleggeg livet på nytt haha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

der var alle spillene kjøpt:)

men nå har jeg et problem. etter jeg har vært og ativert nøkkelen på hjemme siden demmes og det står slik:

Wrath of the Lich King

Standard Edition

The Burning Crusade

Standard Edition

World of Warcraft

Standard Edition

 

men når jeg prøver og starte luncheren kommer bare dette opp:

 

Launcher reuires permission to the world of warcraft registry key to successfully locate and run the game. plase enable writen access to the registry key using an administrator account-.-

 

hva skal jeg gjør med dette?

 

og når jeg velger og bare kjøre spillet fra programfiler så går det bra og start spillet. men er usikker på hvilke av spillene som er der.

Lenke til kommentar

der var alle spillene kjøpt:)

men nå har jeg et problem. etter jeg har vært og ativert nøkkelen på hjemme siden demmes og det står slik:

Wrath of the Lich King

Standard Edition

The Burning Crusade

Standard Edition

World of Warcraft

Standard Edition

 

men når jeg prøver og starte luncheren kommer bare dette opp:

 

Launcher reuires permission to the world of warcraft registry key to successfully locate and run the game. plase enable writen access to the registry key using an administrator account-.-

 

hva skal jeg gjør med dette?

 

og når jeg velger og bare kjøre spillet fra programfiler så går det bra og start spillet. men er usikker på hvilke av spillene som er der.

 

NÅr du kjører WoW fra programfiler - etter å ha innstallert WotLK, så vil WoW.exe-fila uansett kjøre det nyeste spillet :)

 

Hvis jeg ikke bomma helt i forhold til spørsmålet ditt

Lenke til kommentar

1Hei! Først kjøpte jeg det første spillet i serien wow. Og det spillte jeg en stund, og nå har jeg gått på elkjøp og kjøpt resten av spillene i serien, lich king og burning crusande, instalasjonen gikk sånn någellunde, men når jeg skal snarte lucheren kommer dette opp:

Launcher reuires permission to the world of warcraft registry key to successfully locate and run the game. plase enable writen access to the registry key using an administrator account.

Har prøv med start som administrator men det fungerte ikke, så jeg prøvde og bruke programet direkte, som faktisk fungerte. Men probleme stoppet ikke der, etter jeg hadde logget inn måtte jeg lasta ned en patch da denne er ferdig kom dette opp:

Patch can’t be applied becuse it is missing data for: ”enUS”. If this problem perists, you may be able to solve it by unistalling and then reinstalling the game.

 

Men problemet stoppet ikke dær, når jeg skal avinstalere kommer dette opp:

 

”uninstall.xml” could not be read.

 

HVA SKAL JEG GJØRE?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...