Gå til innhold

The Witcher 2 blir samleres våte drøm (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg så er det drm-fritt som samtlige spill på GOG.com er. ;)

 

Det stemmer ikke helt. Problemet med gog.com og deres holdning mot DRM gjør at ønsker du å spille online, så blir hele prosessen et sikkelig hodebry. Du må kontakte support, eller produsenten av spillet, og vente med å få tilsent KEY til spillet. Og om spillet benytter DRM for sikkring av online/multiplayer delen, ja...då må du bare godta det.

 

Er et emne der de prater om spille hos GOG.com forum.

Lenke til kommentar

Fikk aldri helt taket på Witcher 1 da jeg spilte det for noen år siden. Combatsystemet var virkelig merkelig, og det samme med bevegelsessystemet. Håper dette blir bedre i Witcher 2 :)

Men Dragon Age 2... I say no more :)

Combat systemet i The Witcher var veldig merkelig første gangen men etter litt spilling så må jeg si at det var en av de beste jeg har prøvd i RPG spill.

Lenke til kommentar

I tillegg så er det drm-fritt som samtlige spill på GOG.com er. ;)

 

Det stemmer ikke helt. Problemet med gog.com og deres holdning mot DRM gjør at ønsker du å spille online, så blir hele prosessen et sikkelig hodebry. Du må kontakte support, eller produsenten av spillet, og vente med å få tilsent KEY til spillet. Og om spillet benytter DRM for sikkring av online/multiplayer delen, ja...då må du bare godta det.

 

Er et emne der de prater om spille hos GOG.com forum.

 

Hva slags hindringer utgivere legger i din vei har lite med GOG.com sin politikk å gjøre. GOG.com er en DRM-fri distributør uansett hvordan du argumenter. Kan du referere til spill har du kommet over som har dette problemet i flerspiller? Det kan være kjekt å vite i forhold til mine fremtidige kjøp der. ;)

Lenke til kommentar

Ja vet det, men det blir litt feil av gog å hele tiden annonsere at de er 100% DRM fri. Men det er lite spill de har som har det.

 

Her er emnen som tar opp spillene, som du ser er det svært lite. Spillene har egentlig ikke "DRM" som spill har idag, men krever online KEY eller et form for aktivering. http://www.gog.com/en/forum/general/games_w_drm/page1

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...