Gå til innhold

The Witcher 2 blir samleres våte drøm (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk aldri helt taket på Witcher 1 da jeg spilte det for noen år siden. Combatsystemet var virkelig merkelig, og det samme med bevegelsessystemet. Håper dette blir bedre i Witcher 2 :)

Men Dragon Age 2... I say no more :)

Skrevet

I tillegg så er det drm-fritt som samtlige spill på GOG.com er. ;)

Det stemmer ikke helt. Problemet med gog.com og deres holdning mot DRM gjør at ønsker du å spille online, så blir hele prosessen et sikkelig hodebry. Du må kontakte support, eller produsenten av spillet, og vente med å få tilsent KEY til spillet. Og om spillet benytter DRM for sikkring av online/multiplayer delen, ja...då må du bare godta det.

Er et emne der de prater om spille hos GOG.com forum.

Skrevet

Fikk aldri helt taket på Witcher 1 da jeg spilte det for noen år siden. Combatsystemet var virkelig merkelig, og det samme med bevegelsessystemet. Håper dette blir bedre i Witcher 2 :)

Men Dragon Age 2... I say no more :)

Combat systemet i The Witcher var veldig merkelig første gangen men etter litt spilling så må jeg si at det var en av de beste jeg har prøvd i RPG spill.

Skrevet

I tillegg så er det drm-fritt som samtlige spill på GOG.com er. ;)

Det stemmer ikke helt. Problemet med gog.com og deres holdning mot DRM gjør at ønsker du å spille online, så blir hele prosessen et sikkelig hodebry. Du må kontakte support, eller produsenten av spillet, og vente med å få tilsent KEY til spillet. Og om spillet benytter DRM for sikkring av online/multiplayer delen, ja...då må du bare godta det.

Er et emne der de prater om spille hos GOG.com forum.

Hva slags hindringer utgivere legger i din vei har lite med GOG.com sin politikk å gjøre. GOG.com er en DRM-fri distributør uansett hvordan du argumenter. Kan du referere til spill har du kommet over som har dette problemet i flerspiller? Det kan være kjekt å vite i forhold til mine fremtidige kjøp der. ;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...