Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tannbehandling i Polen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å prøve ut dette på nyåret, muligens gjennom Godenta,som formidler tannlege og opphold. Hadde vært fint med tips og råd!

Noen som har prøvd Godenta, eller andre tilsvarende tannbehandlingsturer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd tannleger i polen, men går til et polsk tannlegesenter her i København.

De jobber på en måte som oljeplattformer, at de flyr inn polske tannleger og tannlegeassistenter til å jobbe intensivt i noen uker, også får de noen uker fri.

Akkurat fått ferdigstilt en krone til min ene fortann, og uten sammenligning forøvrig er jeg fornøyd. Tannlegen virket kompentet, snakket godt engelsk og var forsiktig. De hadde jo sikkert ikke fått drive på her i København hvis de ikke hadde hatt god nok utdannelse :)

Skrevet

I og med at Polen er medlem av EU stilles det jo strenge krav til å få lov til å drive tannlegepraksis. Jeg vet ikke om det var et slikt svar du ønsket, men det burde være like trygt som i Norge.

Skrevet

Takk for svar!

Tror jeg har funnet en klinikk gjennom Godenta som er bra, så da prøver vi Gdansk. Er så dyrt her hjemme at det ikke er mulig å ta behandlingen her uansett.

Så da finner jeg snart ut om det holder mål!

Skrevet

Jeg studerer i Polen og går regelmessig til Tannlegen der nede (Krakow). Jeg er MEGET fornøyd, alt er mye renere, mer profesjonelt og seriøst enn det jeg kan huske fra norske tannleger. Jeg har dog ikke gått til mange forskjellige tannleger i Norge, men har da besøkt et par tannleger i løpet av mine 20 første år..

Jeg har heller ikke gjort annet enn å borret et hull + vaske/rense og tilsatt fluor på mine tenner hos den polske tannlegen, og kan derfor ikke gå inn på mer avanserte teknikker utført i Polen.. Men personlig hadde jeg ikke tenkt meg om i det hele tatt før jeg hadde gjort mer avanserte "prosedyrer" der nede =)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg dro til Krakow til Indexmedica som min venn anbefalte meg, og det var det riktige valget. Jeg spart mye penger og smilet ble helt perfekt ! Jeg anbefaler dem for alle vennene mine, de er virkelig flinke. Her kan du finne ut mer: www.index-medica.pl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...